Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، کاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه دولت روحانی ائتلافی است، اظهار کرد: ناکارآمدی روحانی در  تحقق وعده‌ها و اجرایی نشدن برنامه‌ها، عدم پاسخگویی به مردم  موجب شده است که اصلاح‌طلبانی که با رئیس‌جمهور ائتلاف کرده بودند، اکنون «شعار کی بود کی بود من نبودم» را مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در ایجاد مشکلات کنونی دولت نقش تعیین کننده‌ای داشتند، تصریح کرد: با وجود اینکه جریان اصلاحات بسیاری از پست‌های کلیدی دولت در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را اصلاح طلبان اشغال کرده‌اند اما همچنان از مسئولیت خود در حمایت از روحانی شانه خالی می‌کنند.

انبارلویی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در ناکارآمدی دولت شریک هستند، تصریح کرد:

اصلاح‌طلبان باید مسئولیت خود را بپذیرند و اگر لازم به عذرخواهی از مردم است باید حتما این کار را انجام دهند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: مقصران وضعیت فعلی کشور باید در مهلت باقی مانده از دولت دوازدهم به وعده‎های خود عمل کنند.

وی در پاسخ به این گمانه‌زنی که برخی رسانه های اصلاح طلب از کمرنگ شدن نقش جریان اصلاحات در کابینه عنوان می‌کنند، اظهار کرد: عنصر اصلی حزب کارگزاران یعنی آقای جهانگیری که رئیس شورای مرکزی این حزب محسوب می شود، معاون اول رئیس جمهور است، چطور می‌گویند که ما هیچ نقشی در دولت نداشتیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود

سخنگوی دولت گفت: برای نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت مورد موافقت قرار گرفت تا فرآیند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران طی سخنانی بیان کرد: برای نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت مورد موافقت قرار گرفت تا هم فرآیند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

واردات خودرو دنبال می‌شود/ نظر دولت درباره تعطیلی آخر هفته وی افزود: هیئت وزیران به پیشنهاد بانک مرکزی موافقت کرد که سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول افزایش یابد تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

سخنگوی دولت اضافه کرد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف در بر داشت و همدلی مناسبی هم از سوی بخش‌های مختلف دولت دریافت کرد و این آیین‌نامه امروز در هیئت وزیران به تصویب رسید. امیدواریم با این اقدام، ارتباط آموزش با صنعت و اشتغال هرچه بیشتر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • احتمالا تعطیلی شنبه بر پنجشنبه‌ چربیده است
  • پست معنادار و پیش‌بینی سعید حجاریان با تداوم دولت سیزده
  • آخرین جمع‌بندی کمیسیون اجتماعی برای توافق یک تعطیلی پربحث
  • جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌های تهران پس از اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی
  • آخرین جمع‌بندی احتمالی کمیسیون اجتماعی؛ توافق برای تعطیلی شنبه‌ها
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت