Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: تحقیقات و بررسی‌ها نشان می‌دهد، خانواده‌هایی که بعد مذهبی و دینی در آن‌ها رشد و نمو بیشتری دارد، از آسیب‌های اجتماعی مصون هستند.
وی با اشاره به اینکه بخش اعظمی از مشکل علل گرایش افراد به اعتیاد خلاء‌های روحی و روانی است، عنوان کرد: از این رو بهره‌مندی از راهکارهای دینی و تقویت سلامت معنوی برای پیشگیری یا درمان اعتیاد نیز می‌تواند نفید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: به کمپ‌های ترک اعتیاد در شهرستان زنجان مبلغ اعزام خواهیم کرد چرا که بررسی‌ها نشان می‌دهد که حضور روحانی و مبلغ در کمپ‌های ترک اعتیاد و زندان‌ها در بهبود افراد بسیار موثر است.
وی بیان کرد: می‌توان نسخه جدیدی با تکیه بر آموزه‌های دینی برای کمپ‌های اعتیاد پیچد و روحانیون اعزامی به کمپ‌های ترک اعتیاد پیش از اعزام آموزش‌های تخصصی را خواهند گذراند.
صفی‌یاری ادامه داد: فعالیت مبلغین به کمپ‌های اعتیاد ختم نخواهد شد و آن‌ها علاوه بر کمپ‌ها ارتباط مستمر با خانواده معتادین برقرار خواهند کرد؛ ضمن اینکه مرکزی برای ارائه مشاوره به معتادین ترک کرده نیز ایجاد خواهد شد.
وی بیماران مصرف مواد مخدر را قربانیان تیغ خشم دشمنان و سود جویان دانست و افزود: باید آگاهانه در برابر دشمن ایستاد، گلوگاه‌ها و باندهای ورود مواد مخدر به کشور را بست و بستر جامعه را برای توزیع مواد مخدر نا امن کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان مبلغ سلامت معنوی ترک اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه گل یا پوچ به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر، سردبیری فاطمه شهبازی و کارشناسی دکتر سلجوقیان روز‌های پنجشنبه ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود. 

این برنامه روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه موضوع می‌خواهم زنده بمان را مورد بررسی قرار می‌دهد. اینکه انسان برای رهایی از چنگال اعتیاد چطور برای زنده ماندن مبارزه کند و آغازی دوباره برای زندگی اش ترسیم کند. 

این برنامه با نگاهی تازه به موضوع اعتیاد از گروه سلامت اجتماعی پخش می‌شود. در این برنامه صدای افرادی که در چنگال اعتیاد بودند و حالا رها شده اند، پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ
  • قرص‌های لاغری غیرمجاز، تهدید جدی برای سلامت جامعه 
  • برنامه پیشگیری و درمان اعتیاد با رویکرد مردمی سازی
  • تولدی دیگر در شورآباد
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند