Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@09:57:21 GMT

دستگیری عامل اغفال کاربران فضای مجازی در ملایر

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۷۷۹۴

رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و دستگیری عامل اغفال کاربران فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود علی بخشی در گفتگو در رابطه با این افراد افزود: بر اساس اخبار واصله مردمی شخصی با هویت معلوم که اقدام به اغفال کاربران در فضای مجازی می کرد توسط ماموران انتظامی شهرستان شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با به کارگیری شگردهای تخصصی و پلیسی متهم در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از این محل، ۳ دستگاه گوشی تلفن همراه اندروید و یک دستگاه کیس رایانه کشف و متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با تقدیر از شهروندان ملایری به علت مشارکت با پلیس Police در برقراری نظم و امنیت جامعه گفت: به فززندانمان بیاموزیم که هویت افراد در فضای مجازی با آن چه که در محیط واقعی است می تواند کاملاً متفاوت باشد و اطلاعات به دست آمده در این فضا به هیچ وجه نباید مبنای تصمیمات زندگی قرار گیرد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جوانی پوست صورت در 6 دقیقه! تمجید بازیگر «بازی تاج و تخت» از فیلم اصغر فرهادی تکه ای از ماه 600 هزار دلار فروخته شد فرود اضطراری هواپیما در ترافیک آزادراه + فیلم دختری همکلاسی هایش را به میهمانی وحشتناکی دعوت کرد! همخوابی چندش آور زوج جوان با سگ + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا همخوابی دختر دانشجو با استاد به خاطر نمره پایان نامه ! 200 هزار تومان قیمت جنازه مرد تهرانی بود! قیمت خودرو در سراشیبی سقوط/ دلالان هم فروشنده شدند! + لیست قیمت ها قتل جوان 23 ساله در ساری / قاتل تحت تعقیب پلیس بریدن سر خانم دکتر توسط معلم عاشق پیشه! + عکس 4 قتل فجیع پایتخت فقط در 30 دقیقه شوم! / گفتگو و عکس مشاهده آدم فضایی ها در آسمان!+فیلم قاتل اصلی محیط بان پارک ملی گلستان دستگیر شد + عکس مهدی توسط مرد قانون شکنجه شد تا رشوه بدهد! + جزییات اعدام برای کریم در سلاخی کردن پسر ناتنی اش + عکس پسرخندان زن جوان 40 سال از شوهر مرموزش کوچکتر بود! / او روانشناس بود؟! 6 مرد با لباس زنانه در مسیر اربعین دستگیر شدند ! +عکس و فیلم فیلم لحظه متلاشی شدن ناو آمریکایی پس از حمله موشکی

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اخبار فضای مجازی پلیس Police اخبار حوادث فرمانده انتظامی شهرستان فضای مجازی شناسایی اغفال ملایر عکس فیلم ایران اعدام محکوم شد خانواده ایرانی من دختران سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ضرب و شتم شهروندان در اتوبوس

به گزارش خبرگزاری مهر، فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع "کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس"، در خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که شهروندان محترم تهرانی را نگران کرد.

در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته، متهم این پرونده نیز دستگیر شده است.

بازسازی صحنه این درگیری ۹ اردیبهشت ماه با حضور سردار عباسعلی فرمانده انتظامی تهران در محل حادثه برگزار می‌شود.

کد خبر 6090335

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ضرب و شتم شهروندان در اتوبوس
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس