Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@21:27:24 GMT

برگزاری دوره «حیات طیبه» در دانشگاه آزاد همدان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۷۹۹۶

برگزاری دوره «حیات طیبه» در دانشگاه آزاد همدان

به گزارش ایکنا از همدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان سید حمید مهدیون مدیر آموزش و مطالعات اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در آیین افتتاحیه دوره تشکیلاتی حیات طیبه در همدان گفت: هم‌افزایی تشکل‌ها در عرصه فرهنگی، ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های تشکل‌ها و کادر سازی انقلابی در راستای اهداف متعالی انقلاب اسلامی ازجمله اهداف برگزاری دوره حیات طیبه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با شکل شورای راهبری در اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی برنامه و تصمیم‌های خوبی در حال اتخاذ و اجراست، به‌طور مثال همکاری در اکران فیلم‌های روز در دانشگاه ها و همکاری با خانه مستند ایران ازجمله این‌کاره‌ای فرهنگی است.
مهدیون گفت: یارانه پرداختی به تشکل‌ها دیگر مانند سابق نیست و به‌صورت برنامه محور شده است و این یارانه به‌صورت برنامه به تشکل‌ها اهدا می‌شود.
حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی همدان، پخش چند کلیپ، اجرای گروه هم‌خوانی برنامه انتهایی آیین افتتاحیه دوره حیات طیبه در همدان بود و قرار است با حضور 130 دانشجو از استان‌های کرمانشاه، ایلام، کردستان و همدان تا روز سه شنبه کلاس‌های جریان شناسی، معرفت افزایی، سواد رسانه برگزار شود.
انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان دانشگاه آزاد دوره حیات طیبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرشید سلیمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این جلسه گفت: دانشگاه از نظر اولیا یک محیط امن و مطمئن است. وظیفه ما این است که همچنان این امنیت را از هر لحاظ ایجاد کنیم. یکی از جنبه‌های امنیت موضوع حجاب و عفاف می‌باشد که با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سلیمی با بیان اینکه برای حسن انجام موضوع حجاب و عفاف باید خانواده‌ها، اساتید، کارکنان و دانشجویان مشارکت و تعامل داشته باشند گفت: تمامی تذکرات و راهنمایی‌ها در این خصوص باید دوستانه و توأم با ادب باشد و در صورت تکرار، با فرد مورد نظر طبق قوانین و مقررات رفتار شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته گفت: فرهنگ سازی و برگزاری برنامه‌های تشویقی و انگیزشی در خصوص حجاب و عفاف در صورتی که به صورت اصولی و علمی برگزار شود و خروجی آن نیز پیش‌بینی گردد می‌تواند مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1228158 برچسب‌ها حجاب اردبیل دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • حیات طیبه در خودنمایی نسیت، بلکه در اخلاص و پاکی است
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم