Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته (جمعه) به پرسش یک خبرنگار درباره مهاجرانی که غیرقانونی وارد آمریکا می شوند، پاسخ مضحکی داد.

امیلی کوچران، خبرنگار روزنامه نیویورک تایمز در یک گردهمایی در آریزونای آمریکا از او پرسید: چه مدرکی دارید که نشان دهد افرادی که وارد آمریکا می‌شوند، مجرم هستند؟

دونالد ترامپ هم در پاسخ به این پرسش گفت: «اوه خواهش می‌کنم بچه نشو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببین چه اتفاقاتی افتاده است.»

ترامپ در این گردهمایی درباره مهاجران گفت: ما باید آنها (مهاجران) را بپذیریم حتی اگر آنها مجرم باشند و ما مجرمانی را به کشور راه داده‌ایم. شما فکر می کنید آن افراد فوق العاده هستند؟ آنها فوق العاده نیستند. اینها افراد بدی هستند که می آیند و بر اساس قانون ما باید آنها را دستگیر کنیم. اینها بچه نیستند. اینهایی که به کشور ما می آیند فرشته های کوچک نیستند.

رئیس جمهور آمریکا در حالی این پاسخ را ارائه کرد که پیش از این هم بارها دموکرات‌ها را به دلیل هجوم بی‌سابقه پناهجویان به این کشور مقصر دانسته است. وی روز پنجشنبه هم در یک گردهمایی در مونتانا از دموکرات‌ها به دلیل پیروی از سیاست «درب های باز» برای پذیرش پناهجویان انتقاد کرد.

رئیس جمهور آمریکا همچنین تهدید کرد نیروهای نظامی را برای متوقف کردن موج پناهجویان به مرز جنوبی کشور می فرستد.

دونالد ترامپ از زمان ورود به رقابت‌های انتخاباتی بارها وعده  داده بود که با ورود غیرقانونی مهاجران به هر نحوی مقابله خواهد کرد. وی همچنین قرار است یک دیوار در امتداد مرز مکزیک راه‌اندازی کند تا مانع از ورود پناهجویان شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا بحران مهاجران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۸۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج ترامپ از برجام است

هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت رویکرد دولت بایدن پس از حمله تلافی‌جویانه ایران به سرزمین‌های اشغالی، جلوگیری از درگیری گسترده‌تر در منطقه غرب آسیاست.

به گزارش ایسنا، «جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در پاسخ به سوالی درباره این که آیا دولت بایدن می‌توانست رویکرد سختگیرانه‌تری در قبال ایران داشته باشد، گفت: مشکل می‌توان به کار‌هایی که رییس جمهور بایدن انجام داده نگاهی انداخت و گفت که ما به نوعی به ایران آسان گرفته‌ایم.

کربی در گفت‌وگویی با خبرنگاران به سوالی پاسخ داد که با توجه به برخی انتقادات داخلی نسبت به عملکرد دولت بایدن در قبال ایران و تاثیر آن بر وقوع حمله مستقیم ایران به اراضی اشغالی مطرح شد.

ایران شامگاه شنبه، در پاسخ به حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، با بیش از ۳۰۰ موشک و پهپاد به نقاطی در اراضی اشغالی حمله کرده و آن را حق مشروع خود برای دفاع در برابر اقدامات متجاوزانه و در چارچوب منشور ۵۱ سازمان ملل دانست.

این مقام کاخ سفید همچنین با اشاره به حمله تلافی‌جویانه بی‌سابقه ایران به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی، به شبکه سی‌ان‌ان گفت دولت بایدن به دنبال کاهش تنش در منطقه است و نمی‌خواهد شاهد درگیری گسترده‌تر در منطقه باشد.

کربی بیان کرد: این دولت پیشین بود که تصمیم گرفت از توافق هسته‌ای (برجام) خارج شود. حالا، ایران به طرز قابل‌توجهی و بیش از زمان انتخاب شدن آقای ترامپ به توانمندی هسته‌ای احتمالی نزدیک شده است.

این مقام شورای امنیت ملی آمریکا در پاسخ به سوالی درباره آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده ایران نیز گفت: پول‌های بیشتری که در پی معافیت از تحریم‌ها در دسترس ایران قرار گرفت که دولت ترامپ اعمال کرده بود، تنها برای مصارف بشردوستانه قابل استفاده است.

در سال گذشته، طی توافقی تهران و واشنگتن برای تبادل زندانیان، پول‌های بلوکه‌شده ایران در بانک‌های کره جنوبی به عنوان بخشی از این توافق با اعمال معافیت‌های تحریمی از سوی آمریکا آزاد شده و به حساب‌هایی محدودشده در قطر منتقل شد تا با نظارت قطر و آمریکا برای مصارف بشردوستانه مورد استفاده قرار بگیرد.

دولت آمریکا پیشتر در پاسخ به انتقادات داخلی از آزادسازی این پول‌ها که برخی آن را «سرازیر کردن پول نقد» به سوی ایران تلقی کرده بودند، توضیح داده بود که این پول‌ها بخشی از دارایی‌های ایران بوده است که به دلیل تحریم‌ها در بانک‌های خارجی مسدود شده بود و اکنون برای مصارف بشردوستانه آزاد شده است.

کربی همچنین گفت که این پول‌ها در اختیار ایران و حمایت ادعایی او از گروه‌های مقاومت منطقه قرار نمی‌گیرد.

دیگر خبرها

  • استفتاء از امام خامنه‌ای؛ برخورد شیء پاک با نجس احتمالی
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ ای جنایی
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج ترامپ از برجام است
  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی؛ سایه این محاکمه بر سرنوشت سیاسی او
  • درخواست ترامپ برای اجتناب از پیگرد قضایی بررسی می‌شود
  • وقتی دونالد ترامپ دی‌جی می‌شود!
  • روزنامه عبری‌زبان: پاسخ ایران ناشی از اشتباه «مضحک استراتژیک» اسرائیل بود
  • ترامپ هم رئیس‌جمهور بود ایران به رژیم صهیونیستی حمله می‌کرد