Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، این اردوی آماده سازی به مدت 4 روز در مجتمع منابع طبیعی و آبخیزداری دکتر ساعی منطقه کلارآباد از توابع شهرستان عباس آباد مازندران و با حمایت کمیته دارت استان مازندران و شهرستان عباس آباد و پشتیبانی مجتمع تجاری پانوراما برگزار شد و ملی پوشان کشورمان تحت هدایت حمیدرضا مومنی تمرینات فشرده بدنسازی و تاکتیک و تکنیکی را برپا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در خلال این اردو یک دوره کارگاه آموزشی دارت با تدریس سرمربی تیم ملی جوانان و با حضور بیش از 80 شرکت کننده مرد و زن برگزار شد که این دوره آموزشی با استقبال علاقه مندان به این رشته همراه شد، در پایان این کارگاه و با حضور مسئولین انجمن دارت کشور و هیات انجمنهای وررزشی استان مازندران از خانم دکتر میرمهدوی رییس کمیته دارت استان مازندران،خان صهبا سهامی رییس کمیته دارت شهرستان عباس آباد و مهندس آوری مدیر مجتمع تجاری پانوراما به عنوان یکی از قهرمانان اسبق رشته های بوکس و کیک بوکسینگ کشور و دیگر اعضای کمیته های متبوعه تجلیل به عمل آمد، ضمن اینکه حکم مربیگری ابوالفضل مامانی و مسعود رحمانی به عنوان اعضای کادر فنی تیم ملی جوانان دارت به آنها اهدا گردید.

اما در روز پایانی این اردو یک دوره مسابقات دارت اوپن با حضور نفرات ملی پوش و دارترهای استان مازندران و دیگر استانهای کشور در دو بخش حرفه ای و نیمه حرفه ای برگزار شد که در بخش حرفه ای با درخشش ملی پوشان جوان دارت ایران همراه بود و هرسه عنوان اول تا سوم به آنها رسید به این ترتیب که حسین شوشتری از خراسان رضوی به عنوان نخست دست یافت،فاطمه صفی از اصفهان دوم شد و پارسا کاظمی از گیلان در جایگاه سوم قرار گرفت، در بخش نیمه حرفه ای هم فاطمه صالحی،سجاد شاکری و رضا فقیه عبداللهی به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

اسامی اردونشینان تیم ملی جوانان دارت به شرح زیر است:

پسران:ایلیا خوشنودی،حسین شوشتری،آریان بهاری، پارسا کاظمی، امیر علی رمضانی

دختران: عسل عوض زاده، فاطمه صفی، فاطمه کریمی، مهشاد عوض زاده

سرمربی: حمیدرضا مومنی/ مربی روانشناس: دکتر محمدرضا شهابی/ مربیان: ابوالفضل مامانی و مسعود رحمانی

گفتنی است مسابقات جهانی دارت به میزبانی رومانی برگزار می شود و تیم ملی دارت جوانان کشورمان باید از عنوان نایب قهرمانی خود در این رقابتها دفاع کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان بوکس تیم ملی رومانی ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم

در آئین گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان و گرامیداشت کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید سرافراز استان، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، میررمضانی فرماندار فریدونکنار، سرهنگ غفارپور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران، معاونان، مسئولان ستادی و روسای ادارات ورزش و جوانان سراسر استان حضور داشتند.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان در این آئین گفت: از مدیرکل و مجموعه ورزش و جوانان مازندران که پیشنهاد دهنده و مجری این طرح بودند و پایگاه‌های بسیج محلات که با همکاری هم این رویداد را برگزار می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

او افزود: در نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان حدود ۲۰ هزار نفر از سراسر استان مشارکت دارند. مسابقات از سطوح بسیج محلات، حوزه و شهرستان برگزار و نفرات و تیم‌های منتخب شهرستان‌های استان در این مرحله رقابت خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در آئین گشایش المپیاد فرهنگی ورزشی و علمی شهید عجمیان، گفت: باید با ترویج اخلاق در محیط ورزش، شهید عجمیان‌ها را پرورش دهیم که این جوانان در حقیقت پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

او افزود: برای برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون در مازندران حدود هزار و ۲۵۰ شهید ورزشکار تقدیم کردیم که آخرین آن شهید محسن حسین نیا تکواندوکار مازندرانی بود که در مقابله با تروریست‌ها به شهادت رسید.

رجبی ادامه داد: این دوره از مسابقات با نام شهید عجمیان و دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان در ۸ رشته فوتسال، والیبال، طناب کشی، طناب زنی، دارت، دوومیدانی، تنیس روی میز و فوتبال روی میز برگزار خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد