Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مطمئن است که هواداران این تیم در بازی برابر السد ورزشگاه را کاملا پر می‌کنند.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ظهر شنبه در حاشیه تمرین این تیم اظهار کرد: شاید مهم‌ترین بازی در ۱۰ سال اخیر این بازی با السد باشد. این فرصت خوبی برای بازیکنان است تا به فینال برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانیم چه انتظاراتی از ما وجود دارد. انتظارات از طرف هواداران. من مطمئن هستم که آنها ورزشگاه را کاملا پر می کنند و ما را حمایت می‌کنند. همین‌طور انتظارات از طرف رسانه‌ها. همه انتظار دارند که همه را شاد کنیم. می‌دانیم که کار ما خیلی سخت خواهد بود چون ما نیمه اول را فقط در دوحه گذراندیم. هر چهار تیمی که به نیمه نهایی رسیدند کیفیت بالایی دارند.

او ادامه داد: سختی دیگر کار ما این است که السد چیزی برای از دست دادن ندارد. آن‌ها تیمی هستند که می‌توانند هر تیمی را در آسیا ببرند. دیدید که در تهران برابر استقلال چگونه بازی کردند. بازی بسیار سختی در انتظار ما است اما به بازیکنانم اعتماد دارم. به نظم و تمرکزشان. ایمان داریم که همگی با هم شاد خواهیم بود.

برانکو درباره هواداران هم بیان کرد: قبل از هر چیزی از هواداران برای حمایت‌های‌شان تشکر می‌کنم. تمام حمایت‌هایی که نه فقط الان بلکه در 40 سال اخیر از تیم کرده‌اند. واقعا می‌گویم که آن‌ها یار دوازدهم ما هستند. ورزشگاه پر خواهد شد و من از این بابت خوشحال هستم. خوشحال هستیم که چنین بازی انجام می‌دهیم. طبیعی است که ما به دنبال برد و راهیابی به فینال هستیم.

شاید جو هواداران ما برای السدی ها خیلی مشکل‌ساز نباشد

وی در مورد کری خوانی‌های بازیکنان السد هم اضافه کرد: السد تیمی است که هر تیمی را می‌تواند ببرد. آن‌ها تیم با تجربه‌ای هستند. هم ژاوی و هم گابی ۱۵ سال در چنین جوی بازی کرده‌اند. بونجاح هم همین‌طور. شاید جو هواداران ما برای این‌ها خیلی مشکل‌ساز نباشد اما مهم این است که هواداران از تیم ما حمایت خواهند کرد و این هواداری شامل تیم من خواهد شد. این بزرگ‌ترین انگیزه برای بازیکنان ما خواهد بود. فقط و فقط به خودمان فکر می‌کنیم.

او در مورد مصدومیت کامیابی نیا هم اظهار کرد: اگر لازم باشد کمال با یک دست بازی می‌کند. البته عالیشاه ۱۰۰ درصد آماده نیست اما اگر لازم باشد از او استفاده می‌کنیم. محسن ربیع‌خواه هم بازی را از روی نیمکت آغاز می‌کند.

برانکو: به بازیکنانم اعتماد دارم

برانکو در ادامه بیان کرد: قبلا هم گفته‌ام که همه ما را در فینال آسیا می‌بینند. نه فقط قهرمان آسیا بلکه قهرمان دنیا می‌بینند. ما این‌ها را می‌دانیم. این فشارهایی که از طرف خانواده‌ها به بازیکنان وارد می‌شود. این فشار از طرف خود باشگاه، رسانه‌ها و هواداران وجود دارد و نمی‌توانیم از آن فرار کنیم. من به بازیکنانم اعتماد دارم. آن‌ها باهوش هستند، عاقل‌اند و تمرکز دارند و می‌دانند که هنوز هیچ کاری نکرده‌ایم و تازه یک نیمه را پشت سر گذاشته ایم. در فوتبال نتایج می‌توانند هر لحظه تغییر کنند اما من بیش از همه به بازیکنانم اعتماد دارم.

نشان داده‌ایم که هیچ کس در آسیا بهتر از ما نیست

سرمربی پرسپولیس در مورد چهارمین تقابلش با السد هم گفت: سال قبل نتیجه بدی گرفتیم. بازی‌های ما نشان داده است که ما و السد در یک سطح هستیم. می‌دانیم که کارمان خیلی سخت خواهد بود و باید تمرکز داشته باشیم. ما گروه سختی داشتیم که از همان گروه دو تیم در نیمه نهایی هستند. مثل سال قبل که ما و الهلال به نیمه نهایی رسیدیم. نشان داده‌ایم که می‌توانیم مقابل همه بازی کنیم و هیچ کس در آسیا بهتر از ما نیست. در بازی با الدحیل آن‌ها موقعیتی ایجاد نکردند اما بازیکن‌شان با کمرش به ما یک گل زد. فوتبال همین است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم بروند. ساعتی قبل خبری مبنی بر عدم حضور هواداران در این بازی در برخی از رسانه‌ها منتشر شد که محمدرضا غفاری رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر این موضوع را تکذیب کرد.

غفاری در این رابطه اظهار داشت: تا به این لحظه هیچ نامه‌ای مبنی بر عدم حضور هواداران در بازی دو تیم آلومینیوم و پرسپولیس دریافت نکرده‌ایم و ورزشگاه امام خمینی (ره) را آماده حضور هواداران در این بازی خواهیم کرد.

او ادامه داد: تاکنون اصلاً صحبتی مبنی بر عدم حضور هواداران را دریافت نکرده‌ایم و به محض مهیا شدن شرایط، بلیت فروشی انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6086575

دیگر خبرها

  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو