Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه در ابلاغی به فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، بر فراهم کردن تسهیلات خدماتی و رفاهی زائرین پاکستانی اربعین حسینی تاکید کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ابلاغی به سردار سرتیپ دوم پاسدار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، بر فراهم کردن تسهیلات خدماتی و رفاهی زائرین پاکستانی اربعین حسینی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، در ابلاغ فرمانده کل سپاه خطاب به سردار گشتاسبی آمده است: «با توجه به کثرت زائران عزیز و مخلص پاکستان که از مرزهای سیستان و بلوچستان به قصد حضور در راهپیمایی عظیم اربعین وارد کشورمان می شوند، ضرورت دارد با بسیج امکانات و جلب همکاری و مشارکت نهادهای دولتی و مردمی آن استان، در اسرع وقت امکانات خدماتی و رفاهی درخور شأن این عزیزان در اختیار آنها قرار گیرد.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه سردار گشتاسبی مرزهای سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی

مراسم سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی عصر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان