Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ دوره آموزش ترجمه قرآن به‌همت واحد آموزش بنیاد فارس‌المؤمنین(ع) تهران با همکاری مرکز آموزش مترجمی زبان قرآن برگزار می‌شود.
متقاضیان با حضور در این دوره که به‌صورت ترمی است با فراگیری هزار و 771 ریشه قرآنی همراه با ٥۰ قاعده دستوری با 77 هزار و 807 کلمه قرآنی به‌شکل اصولی آشنا شوند و بر ترجمه قرآن مسلط می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین داوطلبان می‌توانند برحسب شرایط خود، آموزش حضوری و یا مجازی را انتخاب کنند تا بر قواعد کاربردی ادبیات در قرآن آشنا شوند تا از طریق آشنایی با ریشه‌های کلمات قرآن بر ترجمه و معانی قرآن آشنا شوند.
یادآور می‌شود، جلسه آشنایی با دوره ترجمه قرآن، امروز، 28 مهرماه، از ساعت 16 تا 18 با توضیحات حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی‌یزدی، مؤلف این طرح در سالن اجتماعات مسجد حضرت امیر(ع) تشکیل می‌شود و پس از پایان از علاقه‌مندان ثبت‌نام به‌عمل می‌آید. همچنین متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 66923234 تماس بگیرند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲ آشنا شوید

به گزارش خبرآنلاین،بعد از سال جدید زمزمه گران شدن بلیت‌های کنسرت به گوش می‌رسد، سال گذشته هم به شکل پلکانی کنسرت‌های موسیقی افزایش قیمت داشتند و بلیت‌های کنسرت از کف ۱۸۰هزار تومان تا سقف ۸۰۰هزار تومان به فروش می‌رسید.
کنسرت‌های موسیقی به‌خاطر مناسبت‌هایی که در طول سال وجود دارد، تقریبا ۹‌ماه از سال امکان فعالیت دارند و به‌گفته بسیاری از کنسرت گذاران بهای اجاره سالن و تجهیزات سالن مانند دیگر اقلام گران شده است و به ناچار بلیت کنسرت‌ها گران می‌شود.
هنوز یک‌ماه از سال جدید نگذشته که قیمت بلیت‌های موسیقی ۱۰۰هزار تومان گران‌تر شده و بلیت کنسرت‌ها نزدیک به ۹۰۰هزار تومان به‌خصوص در کنسرت‌های پاپ دیده می‌شود. در دیگر شهرها هم قیمت بلیت‌ها تا سقف ۶۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد که سقف قیمت در سال گذشته به ۵۰۰هزار تومان می‌رسید.

ترافیک اجرا در اردیبهشت
با نگاهی به برنامه کنسرت‌های موسیقی در فصل بهار که اجراهای خود را در شهرهای مختلف و همچنین پایتخت ادامه می‌دهند این افزایش قیمت در کنسرت‌ها دیده می‌شود.
در آخرین روزهای فروردین و روزهای پیش روی اردیبهشت‌ماه ترافیک کنسرت‌ها در پایتخت دیده می‌شود. برج میلاد، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی میزبان کنسرت‌ها هستند. فروش بلیت‌های کنسرت برای روزهای اردیبهشت نیز باز شده و از الان بلیت برخی از کنسرت‌های پاپ به پایان رسیده است. ازجمله کنسرت‌ها می‌توان به رضا صادقی اشاره کرد. کف فروش بلیت‌ها ۲۰۰هزار تومان و سقف آن تقریبا ۹۰۰هزار تومان است و بیشتر از دوسوم بلیت‌ها به فروش رسیده است. مجید رضوی، معین زندی، روزبه بمانی و مصطفی راغب ازجمله خوانندگانی هستند که کنسرت‌های خود را در ۱۰روز اول اردیبهشت برگزار می‌کنند.
هفتم اردیبهشت هم در تالار وحدت کنسرت گروه نوشه برای بانوان روی صحنه می‌رود. بلیت‌های این کنسرت از ۱۸۰هزار تومان شروع شده و تا سقف ۶۵۰هزار تومان به فروش می‌رسد.


علیرضا قربانی و یاسینی بیشترین کنسرت را داشتند
در میان خوانندگان پاپ علی یاسینی در سال گذشته بیشترین کنسرت را در تهران و شهرستان دارد. این خواننده جوان کنسرت‌هایی را در چند کشور دیگر برگزار کرد. یاسینی در سال۱۴۰۲ در ۹۰روز بیش از ۱۷۰سانس کنسرت در تهران داشت و در شهرهای دیگر نیز تقریبا ۵۰کنسرت برگزار کرده است و جزو خوانندگان پرکار و پرفروش سال گذشته به‌حساب می‌آید. همچنین علیرضا قربانی از خوانندگان پرطرفدار نیز بیشتر تور را در ایران و کشورهای خارجی برگزار کرده است.
این خواننده در سال گذشته نزدیک به ۱۰۰شب روی صحنه رفته و کنسرت هایش بیش از ۱۶۰سانس اجرا بوده؛ قربانی به شکل تور کنسرت هایش را در تهران و دیگر شهرها در هر فصل برگزار می‌کرد. علاوه بر تهران؛ گرگان، رشت، تبریز، کرمان، سیرجان، شیراز و جزیره کیش در نیمه اول سال میزبان گروه قربانی بود و در نیمه دوم سال نیز علاوه بر تهران؛ یزد، کاشان، شهرکرد، اصفهان، شیراز و تبریز میزبان کنسرت‌های این خواننده بودند. قربانی در سال۱۴۰۲ تور کنسرت‌هایش در کانادا، اروپا و استرالیا را هم برگزار کرد.
کلگری، ونکوور، تورنتو، مونترال، دوسلدورف، فرانکفورت، مونیخ، برلین، لندن، منچستر، روتردام، استکهلم، مالمو و سیدنی شهرهایی بودند که این خواننده به همراه گروهش در آنجا روی صحنه رفت.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894885

دیگر خبرها

  • وعده‌های بی نتیجه مدیران ارشاد قزوین برای برپایی نمایشگاه قرآن
  • محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز برگزار می شود
  • کمک نمازگزاران مسجد حضرت خدیجه (س) اردکان به آزادی زندانی جرائم غیرعمد
  • شرایط تحصیل اتباع خارجی در دانشگاه های ایران چیست؟
  • اعلام شرایط تحصیل اتباع خارجی در دانشگاه‌های ایران
  • شرایط تحصیل اتباع خارجی در دانشگاه‌های ایران چیست؟
  • برگزاری نخستین کرسی تلاوت مسجد کرامت مشهد در سال ۱۴۰۳
  • چرا از ۱۲۴ هزار پیامبر، حتی یک پیامبر زن نداریم؟
  • کمک نمازگزاران مسجد حضرت خدیجه (س) اردکان به آزادی زندانیان
  • با رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲ آشنا شوید