Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@19:46:21 GMT

مشارکت 15 کشور اروپایی در مسابقات «الفرقان» برلین

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۸۷۲۴

مشارکت 15 کشور اروپایی در مسابقات «الفرقان» برلین

 به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه روزنامه کویتی الوطن؛ این مسابقات از عصر دیروز 27 مهرماه به همت انجمن حفظ قرآن «الفرقان» آلمان و با حضور گروه‌های سنی مختلف در رشته‌های مختلف حفظ، تجوید و ترتیل آغاز شد و تا امروز(28 مهرماه) ادامه دارد.

عصام فلیج، دبیر انجمن قرآنی «المنابر» کویت در این باره گفت: شرکت‌کنندگان برای رقابت در این مسابقه قرآنی از صبح روز جمعه وارد برلین، پایتخت آلمان شدند و فعالیت‌های مسابقات از عصر دیروز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: شمار شرکت‌کنندگان رقابت‌های امسال در دو بخش بانوان و آقایان بیش از 1000 نفر از 15 کشور اروپایی هستند.
 
عصام فلیج در ادامه تصریح کرد: این مسابقات به همت انجمن حفظ قرآن «الفرقان» آلمان و با هماهنگی و حمایت شورای عالی مسلمانان این کشور، مسجد دارالسلام برلین و انجمن قرآنی «المنابر» کشور کویت برپا می‌شود و چندین سازمان خارجی از جمله انجمن بین‌المللی قرآن و سنت وابسته به انجمن جهانی اسلام و جایزه بین‌المللی قرآن خارطوم از سودان بر این مسابقه نظارت دارند.
 
کمیته داوران این مسابقه متشکل از قاریان و اساتید برجسته‌ای از کشورهای کویت، بحرین، سودان، مراکش، الجزائر، لبنان، یمن و سوریه است و این رقابت‌ها با حمایت مالی مؤسسات خیریه و افراد نیکوکار برگزار می‌شود.
 
وی در پایان از تمامی شرکت‌کنندگان در دو بخش بانوان و آقایان خواست تا به مسیر فراگیری و حفظ قرآن و یادگیری قواعد و احکام تجوید آن ادامه دهند و برای آن‌ها آرزوی موفقیت و از همه سازمان‌های برگزارکننده و اعضای کمیته داوران تقدیر و تشکر کرد.

 انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن بین الملل ایکنا آلمان مسابقات قرآن قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته کای کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور

مسابقات کاراته قهرمانی و انتخابی تیم ملی در رده‌های مختلف از روز ۲۶ فروردین ماه به میزبانی همدان و در سالن دانشگاه آزاد این شهر برگزار شد.

 در پایان این مسابقات و در وزن ۸۴- کیلوگرم رده سنی بزرگسالان بخش کومیته «کیوان بابان» کاراته کای شایسته و صاحب عنوان کردستانی توانست با ایستادن بر سکوی نایب قهرمانی نشان نقره این وزن را کسب کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته کای کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • قهرمانی کاراته کای قمی در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی
  • برگزاری انتخابات حمایت از حقوق مصرف کنندگان
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی‌ها از تاسیسات هسته‌ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی ها از تاسیسات هسته ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • مشارکت ۵ درصدی بانوان در امر اهدای خون
  • رقابت ۲۵ هزار دانش‌آموز بویراحمدی در مسابقات قرآنی
  • ناپولی دورتر از همیشه به سهمیه اروپایی
  • رقابت ۲۵ هزار دانش آموز بویراحمدی در مسابقات قرآن
  • مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی