Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@05:40:19 GMT

جلب ۱۸۰ ویزای جعلی در مرز مهران

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۸۸۱۸

حمید محمدی با اشاره به ثبت نام بیش از ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار نفری ثبت نام کننده در سامانه سماح افزود: علی رغم اینکه تاکید کردیم همه دفتر زیارتی فعال هستند، دیروز ۶۰ هزار نفر ثبت نام کردند.

وی گفت: معمولا مردم تصور دارند جمعه‌ها دفاتر فعال نیستند؛ اما دفاتر ما فعال بودند؛ خاصه دفاتر شرکت‌های مرکزی استان‌ها که کار جمع آوری گذرنامه‌ها را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی با بیان اینکه گزارشی از فعالیت شبانه روزی تهیه شده است، ادامه داد: یکی دو مشکل هنوز وجود دارد؛ نه در فرایند کاری ما! بلکه در نوع مراجعه مردم و زوار اول باید به دفاتر زیارتی مراجعه کنند که تابلو دارند و مشخص است و اسامی شان روی سایت قرار دارد.

رئیس سازمان حج و زیارت افزود: گاه زوار به دفاتر غیر مراجعه می‌کنند و این دفاتر نیز گذرنامه را دریافت می‌کنند و تا زمانیکه بدست دفاتر زیارتی می‌رسد، زمان می‌برد و موارد متعددی به ما اعلام کردند که ۵ روز گذرنامه شان را به دفاتر حج و زیارت داده و مشکلاتی ایجاد شده است.

محمدی اضافه کرد: برخی مردم تصور می‌کنند اینکه یک دفتر نزدیک سفارت است، مزیت است و کار سرعت می‌گیرد، در صورتیکه دوری و نزدیکی دفاتر به محل سفارت یا کنسولگری هیچ تاثیری ندارد!

وی با بیان اینکه این دفاتر غیر مجاز هزینه‌ای چند برابری از مردم می‌گیرند و این در حق زوار اجحاف است، خاطرنشان کرد: همچنان گزارشاتی از جعل ویزا می‌رسد؛ گاه مردم تصور می‌کند اعلام قیمت‌های کمتر بهتر است، ولی شب گذشته ۱۸۰ ویزای جعلی در مرز مهران از زوار گرفته شد و این بندگان خدا از رفتن به عتبات محروم می‌شوند.

محمدی خاطرنشان ساخت: تمام کسانیکه تا شب گذشته مدارک خود را ارائه داده اند، ویزای خود را اخذ کرده اند و پرداخت الکترونیکی هزینه به منظور جلوگیری از هرگونه شائبه‌ای است.

رئیس سازمان حج و زیارت همچنین در رابطه با ارز همراه زائر اظهار کرد: بانک ملی اطلاعیه داده است که از طریق سامانه خود پرداخت این وجه را اعلام کرده است، اما اینکه از چه زمانی شروع به کار کند، بانک مرکزی اعلام می‌کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شبانه روزی ارز بانک مرکزی ارز بانک مرکزی شبانه روزی اربعین دفاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | گل محمدی تایید کرد؛ از مردم تبریز ممنونم | دلیل نرفتن یحیی به شهر پرشورها مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روزها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با خبرنگار ما در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیمهای مختلف لیگ برتری را دارد، در سالهای گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه 1360 به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

کد خبر 846962 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • فوری | گل محمدی تایید کرد؛ از مردم تبریز ممنونم | دلیل نرفتن یحیی به شهر پرشورها مشخص شد
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • ویزای شنگن ۵ ساله برای شهروندان کشور‌های عربی
  • اعلام تعداد زائران حج و پیگیری‌ برای ویزای عربستان
  • طرح جدید : شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم