Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپاه نیوز نوشت: سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در ابلاغی به سردار امان الله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، بر فراهم کردن تسهیلات خدماتی و رفاهی زائرین پاکستانی اربعین حسینی تاکید کرد؛ بنابراین گزارش، در ابلاغ فرمانده کل سپاه خطاب به سردار گشتاسبی آمده است: با توجه به کثرت زائران عزیز و مخلص پاکستان که از مرز‌های سیستان و بلوچستان به قصد حضور در راهپیمایی عظیم اربعین وارد کشورمان می‌شوند، ضرورت دارد با بسیج امکانات و جلب همکاری و مشارکت نهاد‌های دولتی و مردمی آن استان، در اسرع وقت امکانات خدماتی و رفاهی درخور شأن این عزیزان در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرلشکرجعفری زائران اربعین اربعین حسینی سیستان و بلوچستان زائران پاکستانی امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان بلوچستان+ فیلم

نیروی‌های سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از نخستین لحظات وقوع سیلاب در جنوب استان در حال خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده هستند و سردار شفائی فرمانده سپاه سلمان شخصاً مدیریت میدان را عهده‌دار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کنارک، نیروی‌های سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از نخستین لحظات وقوع سیلاب در جنوب استان در حال خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده هستند و سردار شفائی فرمانده سپاه سلمان شخصاً مدیریت میدان را عهده‌دار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستور ویژه فرمانده کل سپاه به یگان‌های امدادی این نیرو + جزئیات
  • دستور مهم سردار سلامی به نیرو‌های سپاه
  • دستور سردار سلامی به نیروهای سپاه برای امدادرسانی به سیل زندگان
  • دستور مهم سردار سلامی به نیروهای سپاه
  • دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان
  • با دستور سرلشکر سلامی یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان بلوچستان+ فیلم
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد