Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - دبیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از تغییر تاریخ برگزاری این نمایشگاه به درخواست تشکلها و اتحادیه های صنفی حوزه رسانه های دیجیتال به دلیل همزمانی نسبی با راهپیمایی اربعین و عدم توان مالی بخش خصوصی به دلیل حضور در نمایشگاه تلکام به فاصله کمتر از دو ماه تا زمان اعلام شده برای برگزاری دوازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش گروه اجتماعی پول‌نیوز، جواد موحد درباره تغییر زمان برگزاری دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال گفت: علیرغم اینکه برنامه‌ریزی خوبی برای برگزاری دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال صورت گرفته بود و مرکز تعاملات بین الملل معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری برای حضور هفتاد سرمایه گذار خارجی در این نمایشگاه اقدام کرده بود اما به دلیل حضور اکثر فعالان این حوزه در مراسم باشکوه اربعین حسینی و همچنین برگزاری نمایشگاه تلکام کمتر از دو ماه قبل از زمان اعلام شده برای برگزاری دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در سال جاری و مشکلات مالی شرکت‌ها برای حضور در چند نمایشگاه با فاصله زمانی کم، به درخواست پنج تشکل و اتحادیه صنفی حوزه رسانه های دیجیتال ناچار به تغییر زمان برگزاری نمایشگاه شدیم.

وی افزود: تشکل‌های حوزه رسانه‌های دیجیتال و فعالان این حوزه درخواست‌ تغییر زمان برگزاری نمایشگاه را داشتند که ما در ابتدا به دلیل عدم همکاری مصلای تهران برای تغییر زمان نمایشگاه تلاش کردیم تا تشکلها و اتحادیه ها را برای حضور در زمان تعیین شده از سوی مصلای تهران قانع کنیم اما زمانی که متوجه شدیم که نظر بخش خصوصی تغییر نخواهد کرد، تصمیم گرفتیم در راستای حمایت از فعالان بخش خصوصی هم زمان و هم مکان نمایشگاه را تغییر دهیم.

وی خاطر نشان ساخت: بر همین اساس ستاد اجرایی دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با توجه به درخواست‌ها و شرایط موجود، به منظور بهره‌برداری بیشتر موسسات، شرکت‌ها و بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ محتوایی برای برگزاری باشکوه‌تر آن، تصمیم به تعویق زمان برگزاری این نمایشگاه و تعیین زمان و مکان جدید برای نمایشگاه دوازدهم گرفت.

دبیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال تاکید کرد: اکنون در حال رایزنی برای تعیین تاریخ جدید و محل برگزاری هستیم که در صورت تصویب نهایی زمان و محل برگزاری نمایشگاه برای علاقه مندان اعلام می شود و البته با توجه به محدودیتهای مصلای تهران برای برگزاری نماز جمعه از ابتدای آذرماه قطعا دوازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در مصلای تهران برگزار نخواهد شد و محتمل ترین گزینه محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: نمایشگاه رسانه های دیجیتال زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۸۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدا وسیما بازدیدهای شبکه اجتماعی را مخاطب خود حساب می‌کند+ فیلم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش تابناک، پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا وسیما، در پاسخ به سوال تابناک مبنی بر آنکه گزارش‌های مربوط به کاهش مخاطبان صدا وسیما صحت دارد یا خیر؟ گفت: بر اساس اعلام مرکز تحقیقات، مخاطبان صدا وسیما افزایش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: هفته نخست نوروز که متقارن با ماه مبارک رمضان بود شاهد افزایش هشت درصدی مخاطبان نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته بودیم که این رقم تا پایان تعطیلات به حدود 16 درصد رسید.

جبلی افزود: پاییز سال گذشته روند کاهش استقبال مخاطبان از صدا و سیما آغاز شد، اما خوشبختانه هم‌اکنون این روند روی نمودار افقی قرار دارد و رو به افزایش است. اما با توجه به تغییر ذائقه مخاطبان برنامه‌ریزی برای تغییر سبک برنامه‌های تولیدی انجام شده است. 

او توضیح داد: با توجه به ظهور رسانه‌های اجتماعی و تغییر مصرف رسانه‌ای مخاطبان و مخصوصا قشر جوان دیگر نمی‌توان با معیارهای 10 سال پیش برنامه ساخت بنابراین یکی از برنامه‌های سازمان در این زمنیه تولید برنامه‌های متنوع، فراگیر و جذاب است.

صدا وسیما بازدیدهای شبکه اجتماعی را مخاطب خود حساب می‌کند

رئیس سازمان صدا وسیما در پاسخ به این سوال که معیار تعیین مخاطبان صدا وسیما چیست؟ گفت: اگر مخاطبان به هر دلیلی (کمبود وقت، تغییر ذائقه مصرف و ...) برنامه‌های صدا وسیما را مستقیم دنبال نکنند اما تقطیع شده‌ی آن را در شبکه‌های اجتماعی پیگیری کنند، جزئی از مخاطبان صدا وسیما بر شمرده می‌شوند.

جبلی در پایان گفت: بر اساس آخرین گزارش‌‌ برنامه‌های تقطیع شده صدا وسیما تنها در بازه زمانی ماه مبارک رمضان یک میلیارد و 500 میلیون بار در چهار سکوی اینستاگرام و تلگرام و ایتا و روبیکا مشاهده شده است. این روند حاکی از آن است که مصرف رسانه ملی مخاطبان جوان و نوجوان کشورمان در فضای مجازی رقم میخورد و آن‌ها نیز مخاطب صدا وسیما هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه نقالی و روایتگری واقعه طبس
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • برگزاری «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند
  • دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم
  • سرای نوآوری رسانه و محتوای دیجیتال راه‌اندازی می‌شود
  • صدا وسیما بازدیدهای شبکه اجتماعی را مخاطب خود حساب می‌کند+ فیلم