Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در تماس تلفنی با فرمانده ارتش پاکستان، خواستار اقدامات سریع و قاطع برای دستگیری عوامل تروریستی ربایندگان مرزبانان جمهوری اسلامی ایران شد.

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در تماس تلفنی با فرمانده ارتش پاکستان، خواستار اقدامات سریع و قاطع برای دستگیری عوامل تروریستی ربایندگان مرزبانان جمهوری اسلامی ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربودن تعدادی از مرزبانان ایرانی در مرز میرجاوه

به گزارش مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در تماس تلفنی با ارتشبد قمر جاوید باجوا، فرمانده ارتش پاکستان به مسأله ربایش تعدادی از مرزبانان جمهوری اسلامی در مرز میرجاوه توسط گروهک تروریستی به درون خاک پاکستان اشاره کرد و اظهار داشت: بر مبنای توافقات فیمابین نیروهای مسلح دو کشور برای تأمین امنیت مرزهای مشترک، انتظار داریم که نیروهای مسلح پاکستان با اتخاذ تمهیدات لازم، نسبت به آزادسازی سریعتر سربازان و مرزبانان ربوده شده، اهتمام نمایند.

در این مذاکره تلفنی، ارتشبد باجوا ضمن اظهار تأسف از این حادثه و توضیح اقدامات ارتش پاکستان جهت تعقیب و دستگیری تروریست های مذکور، ابراز امیدواری نمود که اقدامات نیروهای نظامی و امنیتی پاکستان به دستگیری هرچه سریعتر تروریست ها و آزادسازی مرزبانان ربوده شده منجر گردد.

در ادامه سرلشکر باقری بر ضرورت حضور و استقرار هرچه بیشتر نیروهای نظامی و مرزبانی پاکستان در مرزهای مشترک با جمهوری اسلامی ایران برای تحکیم و تثبیت امنیت در این مناطق و ممانعت از تحرکات اشرار و تروریست ها تأکید کرد./ 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۸۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق سیلی محکمی به رژیم صهیونیست بود

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شیراز نزاجا گفت: عملیات "وعده صادق" سیلی محکمی بود که به‌دست پرتوان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر گوش رژیم غاصب صهیونیست انجام گرفت. - اخبار استانها -

امیر حمیدرضا سهرابی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم از شیراز، ضمن تبریک 29 فروردین‌ماه روز حماسه‌آفرینی‌های ارتش قهرمان اظهارداشت: الحمدالله به لطف راهنمایی‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری و کارهای شبانه روزی سربازان ولایتمدار ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتش امروز ما با ارتش قبل از انقلاب از لحاظ ولایتمداری، روحیه جهادی و تدین بسیار متفاوت است.

وی با تصریح بر اینکه امروزه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌هایی که به اذن مقام معظم رهبری ورود کرده است کارنامه‌های درخشانی را دارد، گفت: ارتش در حوزه‌های مربوط به رزمایش‌ اقتدارها و سازندگی که بعد از جنگِ هشت ساله تحمیلی که  یک نیاز مبرم برای نیروهای مسلح بود، وارد شد و امروزه دانشمندان ایران اسلامی با  فعالیت‌های خود در دانشگاه‌های مرتبط با نیروهای مسلح توانسته‌اند به خدمات ارزشمندی دست پیدا کنند.

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شیراز نزاجا خاطرنشان کرد: بنا بر مسائل امنیتی شاید نتوانیم تمام دستاوردها را به نمایش بگذاریم اما ملت شریف ایران بدانند که این فعالیت‌ها تنها گوشه‌ کوچکی است چرا که عمده دستاوردها پنهان است تا زمانیکه نیاز باشد تا علیه دشمنان ایران و نظام اسلامی به کار ببریم.

امیر سهرابی خاطرنشان کرد: عملیات "وعده صادق" سیلی محکمی بود که به‌دست پرتوان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر گوش رژیم غاصب صهیونیست انجام گرفت.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق جهت نشان دادن گوشه‌ای از توان نیروهای مسلح بود که تمام دنیا متعجب از این حرکت برق آسا و کوبنده نیروهای مسلح شدند،گفت: این حرکت معادلات نظامی دشمنان ما را به هم زد و دچار یاس و نابودی شدند و دوستان ما از این عملیات خوشحال شدند.

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شیراز نزاجا اظهارکرد: نیروی زمینی ارتش در بحث خودکفایی، نیازمندی‌ها و تجهیزات قدم‌های بلندی برداشته است. همچنین در رزمایش و اقتدار رژه نیروهای مسلح که امروز به نمایش گذاشته شد خودروهای فوق سنگین کیان 600 در معرض دید همشهریان قرار داده شده است.

امیر سهرابی با اشاره به خودکفایی ارتش، ادامه داد: 95 درصد تجهیزات مورد استفاده در  ارتش ساخته دستان پرتوان صنعتگران و دانشمندان است و امروزه در حوزه‌های مربوط به سلاح، خودرویی، تجهیزات پرنده و بالگردهای هوانیوز این "تولید نهضت قطعه" شکل گرفته است و علی‌رغم تحریم‌‌ها توانسته‌ایم در این زمینه موفق باشیم.

وی با بیان اینکه توسط متخصصان برومند ایرانی در چندماه گذشته هوانیروز  ارتش اکثر پرنده‌هایی که زمین‌گیر بودند به سامانه پروازی بازگشتند و بازسازی شدند و به چرخه ماموریتی یگان‌ها و تیپ‌ها اضافه شدند، افزود: امروزه اکثر ادوات که زمین‌گیر بودند بازسازی شدند و این با همت نیروهای نخبه جوان ایرانی در راستای ندای لبیک به مقام معظم رهبری محقق شد.

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شیراز نزاجا با اشاره به اقدامات مطلوب و شایسته ارتش در حوزه‌های فرهنگی، افزود: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همگام و دوشادوش ملت ایران قدم برمی‌دارند؛ همچنین با توجه به اینکه جوانان در خط مقدم مقابله با جنگ شناختی دشمن هستند علاوه بر بحث حرفه‌آموزی در بحث فعالیت‌های فرهنگی از جمله قرآن، بینش سیاسی، سواد رسانه‌ای و مبحث دشمن شناسی برای آن‌ها برگزار شده است.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • رایزنی برای تأمین زمین مسکن نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به رژیم صهیونیست بود
  • سرلشکر سلامی: تجهیزات نوین ارتش حاصل خلاقیت‌های این نهاد است
  • نیروهای مسلح ایران با قاطعیت آماده پاسخ به هر تجاوزی هستند
  • سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • ۵ پیام مهم عملیات وعده صادق از زبان یک فرمانده ارتش
  • فرمانده شمال شرق ارتش: عملیات «وعده صادق» یک بازدارندگی قوی بود
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد