Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@05:41:32 GMT

انتصاب سرپرست وزارت راه به زودی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۹۰۵۰

​ساعاتی پیش عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی متن استعفای خود را در کانال تلگرامی‌اش منتشر کرد. در بخشی از این نامه آمده است؛ «پیرو سه بار درخواستی که در سال گذشته از محضر جنابعالی داشتم اجازه می خواهم از خدمت شما در دولت رخصت بخواهم، به نظر نمی رسد در ارتباط با روش بازآفرینی شهری مورد نظر جنابعالی بتوانم کار موثری انجام دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ارتباط با سیاست دخالت حداکثری دولت در بازار و روش ساماندهی امور اقتصادی به لحاظ شرایط موجود امکان هماهنگی ندارم. این حق شماست که وزیر همراه تری را در دولت داشته باشید. خواهشمندم این بار با درخواست اینجانب موافقت و در تعیین جانشین تسریع فرمایید.»

گزینه‌های متعددی برای جانشینی وزیر راه و شهرسازی طی هفته‌های اخیر مطرح شده که گسترده آن  مدیران مجموعه وزارت راه تا برخی استانداران را در می‌گیرد. بر اساس شنیده‌ها طی روزهای آینده رئیس‌جمهوری، سرپرست وزارت راه و شهرسازی را منصوب می‌کند. برای پُست وزارت راه و شهرسازی نیز استاندار کنونی مازندران به‌عنوان یکی از گزینه‌های محتمل مطرح است.

محمد اسلامی دانش‌ آموخته مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه دیترویت میشیگان آمریکا در مقطع کارشناسی و کارشناس ارشد مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه تولیدو اوهایو آمریکاست. وی سال 83 مدرک MBA مدیریت جهانی هوانوردی مشترک را از دانشگاه رویال رودز کانادا و دانشگاه شریف دریافت کرده است.

معاون مهندسی و طرح‌های توسعه سازمان صنایع دفاع بزرگ، مدیرعامل شرکت هواپیماسازی ایران، قائم‌مقام سازمان صنایع هوافضا، رئیس موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و معاون مهندسی پدافند غیرعامل وزارت دفاع و دبیر ستاد توسعه سواحل مکران در کارنامه کاری اسلامی به چشم می‌خورد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی دولت راه و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی کارشناسی کانادا معاون وزارت دفاع وزارت راه آخوندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ از زبان معاون درمان وزارت بهداشت

معاون درمان وزارت بهداشت آخرین وضعیت تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ را تشریح کرد.

دکتر سعید کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تعرفه‌های پزشکی سال ۱۴۰۳ با توجه به تصویب رسید ۴۶ درصدی این تعرفه‌ها در شورای عالی بیمه، گفت: افزایش ۴۶ درصدی تعرفه‌های پزشکی جهت تصویب نهایی همچنان در سازمان برنامه و بودجه است. سازمان برنامه بودجه به منظور تصویب تعرفه‌های پزشکی، نرخ افزایش تعرفه‌ها را به هیئت وزیران ارسال می‌کند.

وی ادامه داد: ظاهرا پیشنهاد افزایش ۴۶ درصدی نرخ تعرفه‌های پزشکی کاهش داشته است. پس از اینکه افزایش ۴۶ درصدی نرخ تعرفه‌های پزشکی کاهش یافت؛ مقام عالی وزارت و روسای دانشگاه‌های علوم‌پزشکی با رئیس سازمان برنامه و بودجه جلسه‌ای برگزار کردند.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی نرخ تعرفه‌های پزشکی را مطرح کرده‌اند. افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی نرخ تعرفه‌های پزشکی نه تنها مورد تایید روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی نیست بلکه مورد تایید شورای عالی بیمه نیز محسوب نمی‌شود.

کریمی گفت: افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی نرخ تعرفه‌های پزشکی منجر به بروز معضلات جدی برای دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌شود؛ چرا که میزان هزینه‌های تمام شده مراکز درمانی وابسته به دانشگاه‌های علوم پزشکی بسیار بیشتر از افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی تعرفه‌های پزشکی است.

معاون درمان در پایان گفت: قول داده شده که پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی تعرفه‌های پزشکی مورد بازنگری قرار گیرد؛ امیدوارم معاونت درمان وزارت بهداشت برای جامعه سلامت کشور در خصوص افزایش تعرفه‌های پزشکی خبرهای خوبی داشته باشد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرپرست معاونت حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد
  • منوچهر منطقی از معاونت صنایع حمل و نقل وزارت صنعت رفت
  • معاون حمل‌ ونقل صنایع وزارت صمت منصوب شد
  • «منطقی» صندلی معاونت حمل‌ونقل وزارتخانه را واگذار کرد و مشاور وزیر شد
  • سرپرست مدیریت امور اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی منصوب شد
  • انتصاب نماینده ویژه وزیر ارشاد در راه‌اندازی شهر جهانی صنایع خلاق
  • یک انتصاب جدید در وزارت جهاد کشاورزی
  • آیین نامه های ارتقای اعضای هیئت علمی و جهش علمی به زودی ابلاغ می شود
  • آخرین وضعیت تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ از زبان معاون درمان وزارت بهداشت
  • اتهام زنی رسانه‌های انگلیسی به روسیه در ماجرای هواپیمای وزیر دفاع انگلیس