Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@10:02:23 GMT

انفجار گاز در اهواز حادثه ساز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۹۱۴۶

انفجار گاز در اهواز حادثه ساز شد

اهواز-ایرنا- مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدماتا یمنی شهرداری اهواز گفت: نشت و انفجار گاز شهری در یک واحد مسکونی یک مجتمع در منطقه باهنر این شهر امروز شنبه باعث خسارت به این واحد مسکونی شد.

آتش پاد علی تراب پور شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این حادثه انفجار ظهر امروز در یک واحد مسکونی در طبقه دوم یک مجتمع چهار طبقه ای در منطقه باهنر اهواز رخ داده است که بر اثر انفجار گاز چند دیوار این واحد مسکونی فرو ریخته ولی به کل مجتمع آسیبی وارد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: به دلیل حضور نداشتن ساکنان این واحد مسکونی ، این حادثه صدمات جانی در پی نداشته است.
در 16 مهر ماه نیز حادثه انفجار گاز در منطقه حصیر آباد اهواز رخ داد که در این حادثه سه نفر مصدوم شدند و واحد مسکونی به طور کامل تخریب شد.
7158/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انفجار گاز اهواز تراب پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در رابطه با حادثه‌ای که ظهر امروز در شرق تهران رخ داد گفت: ساعت ۱۱:۱۳ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در خیابان مجیدیه شمالی اعلام شد که دو ایستگاه برای اتفاء حریق به آنجا اعزام شدند.

ملکی افزود: این حادثه در یک ساختمان چهار طبقه مسکونی ۱۲ واحدی رخ داد که آتش سوزی مربوط به یکی از واحد‌ها در طبقه سوم بود و زمانی که نیرو‌های آتش‌نشانی به محل حادثه رسیدند و عملیات را آغاز کردند، آتش کاملا شعله‌ور بود. 


سخنگوی سازمان آتش نشانی ابراز داشت: گویا داخل این منزل مقدار زیادی لوازم مستعمل و ضایعات بود که دچار آتش‌سوزی شد. یکی دو ظرف کوچک حاوی بنزین، افشانه و حشره کش که قابلیت انفجار داشتند نیز در واحد وجود داشت که باعث رخ دادن انفجار‌های خفیف در زمان آتش‌سوزی شد.

وی در خاتمه متذکر شد: در حین عملیات نیرو‌های آتش‌نشانی با وضعیت مردی حدودا ۶۰ ساله مواجه شدند که در این سانحه سوختگی فراوانی داشت. پس از خارج کردن این فرد از داخل ساختمان با تایید عوامل اورژانس مشخص شد این فرد به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک مصدوم در حادثه انفجار گاز در اقبالیه+ فیلم
  • یک مصدوم در حادثه انفجار گاز
  • حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت
  • ۹ مصدوم در حادثه انفجار گاز در دزفول
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • ۵۶٠ واحد مسکونی نیروهای ارتش در ارومیه در حال اجراست