Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اورژانس، غفور راستین اظهار داشت: تیم های امدادی اورژانس اصفهان در قالب هفت آمبولانس مجهز به همراه ۱۵ نفر پرسنل در استان کرمانشاه مستقر خواهند شد.

وی بیان داشت: امدادگران اورژانس از تاریخ ۲۹ مهرماه تا پایان مراسم اربعین به زائرین حسینی در مسیرهای منتهی به مرز امدادرسانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: همچنین یک دستگاه خودروی تعمیرگاه سیار اورژانس اصفهان به همراه ۲ نفر پرسنل از تاریخ ۲۵ مهرماه نیز در استان خوزستان مستقر شده و در حال خدمت رسانی به واحدهای آمبولانس های مستقر در مسیر و مرز هستند.

کد خبر 4435667

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی گرگان بوشهر کرمانشاه مشهد یاسوج خبرگزاری مهر مرز مهران شهرکرد شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۹۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انبار کالای یک شرکت مواد غذایی در شیراز آتش گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از اعلام خبر وقوع آتش‌سوزی در انبار شرکت چاکلز در محدوده کمربندی شیراز واقع در بلوار مهارت، تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به همراه دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و خودرو فرماندهی حادثه به محل فوریت اعزام شدند.

بنا به اعلام اورژانس فارس این حادثه خوشبختانه تاکنون هیچ مصدومی در پی نداشته و عوامل اورژانس کماکان در صحنه حادثه حاضر هستند تا به مصدومان احتمالی خدمات درمانی مورد نیاز را ارائه نمایند.

همچنین در پی این حادثه آتش‌نشانان ۱۰ ایستگاه به محل حادثه اعزام شده و مشغول اطفای حریق شدند.

در صورت بروز اطلاعات بیشتر خبر تکمیلی مجدد اعلام می‌گردد.

کد خبر 6080027

دیگر خبرها

  • استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • روسیه: استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • انبار کالای یک شرکت مواد غذایی در شیراز آتش گرفت
  • بالگرد اورژانس هوایی در فرودگاه خرم‌آباد مستقر شد
  • استقرار بالگرد اورژانس ۱۱۵ در فرودگاه خرم آباد
  • امدادرسانی اورژانس هوایی کردستان به مادر باردار