Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- دومین جایزه پژوهش سینمایی با برگزاری 6 نشست تخصصی و با حضور سینماگران پیشکسوت برگزار می‌شود.

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا، دومین جایزه پژوهش سینمایی سال با حضور علیرضا رضاداد، منوچهر شاهسواری، اکبر نبوی، شهاب الدین عادل، احمد الستی، شهاب اسفندیاری، لادن طاهری،علی روحانی، مهدی رحیمیان، فریدون جیرانی، پدرام عظیمی و محمدعلی حسین نژاد و با برگزاری نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


6 نشست تخصصی از اول آبان تا 13 آذرماه برگزار خواهد شد.
سه شنبه اول آبان ماه نشست تخصصی حقوق و تعهدات متقابل فیلمسازان ایرانی و دولت ساعت 15 با سخنرانی منوچهر شاهسواری و علیرضا رضاداد در دانشگاه سوره برگزار می‌شود.
دوشنبه 7 آبان ماه، دومین نشست تخصصی با عنوان ضرورت و اهمیت نظریه پردازی برای سینمای ایران با سخنرانی شهاب اسفندیاری و علی روحانی ساعت 14 در دانشگاه تهران (پردیس هنرهای نمایشی و موسیقی) برگزار خواهد شد.
همچنین سومین نشست تخصصی دوشنبه 21 آبان ماه با محوریت روش شناسی پژوهش سینمایی با سخنرانی شهاب الدین عادل و مهدی رحیمیان ساعت 14 در دانشگاه صدا و سیما برگزار می شود.
چهارمین نشست تخصصی نیز با عنوان ویژگی های فرهنگی و زیبایی شناسی سینمای ملی با سخنرانی احمد الستی و فریدون جیرانی سه شنبه 29 آبان ماه و از ساعت 14 در دانشگاه تهران (پردیس هنرهای نمایشی و موسیقی) برنامه‌ریزی شده است.
سه شنبه 6 آذرماه نشست تخصصی حفاظت و نگهداری از میراث ملی سینمای ایران با سخنرانی پدرام عظیمی و لادن طاهری ساعت 16 در دانشگاه هنر برگزار خواهد شد.
آخرین نشست تخصصی با محور حقوق مخاطبان سینمای ایران نیز با سخنرانی محمدعلی حسین نژاد و اکبر نبوی روز سه شنبه 13 آذر از ساعت 16 در دانشگاه هنر برگزار می شود.
دومین دوره جایزه پژوهش سینمایی سال به دبیری احمد ضابطی جهرمی نیمه دوم آذرماه برگزار می‌شود.
فراهنگ**9246** 9053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي سينما جايزه پژوهشي نشست تخصصي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فریبا ولی پوری با اشاره به لزوم هم‌افزایی دستگاه‌ها در تحقق قانون جوانی جمعیت گفت: با هدف فرهنگ‌سازی فرزندآوری در جامعه، رویداد اعطای جایزه ملی جوانی جمعیت اواخر اردیبهشت امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: رویداد جوانی جمعیت رویدادی علمی، فرهنگی و اجتماعی ملی در حوزه جمعیت است که در رشته‌های رسانه، نخبگان، مدیران، خانواده‌ها، دستگاه‌های حاکمیتی، شرکت‌ها و موسسات حقوقی و سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود.

ولی‌پوری آخرین مهلت شرکت در این رویداد را دهم اردیبهشت‌ماه اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد آثار خود را به banovanlr@gmail.com ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره ۰۹۱۶۸۵۰۱۵۶۳ در پیام‌رسان ایتا مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
  • فیلم/ سخنرانی امیر عبداللهیان در نشست شورای امنیت
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • بارش شهابی شلیاقی اردیبهشت را از دست ندهید!
  • «کانی مانگا» را از تلویزیون تماشا کنید/ پخش چند فیلم خارجی جدید
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در لرستان
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های فروردین
  • نگاهی به فیلم‌های آخر هفته شبکه‌های سیما
  • با شروع اردیبهشت به تماشای قدیمی‌ترین بارش شهابی بنشینید