Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-03-28@16:32:27 GMT

بازگشت شجاعیان به تمرینات استقلال

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۹۳۸۹

بازگشت شجاعیان به تمرینات استقلال

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ اولین جلسه تمرین استقلال پس از پیروزی مقابل سایپا در در دو گروه جداگانه و در دو محل برگزار شد.
بازیکنانی که در دیدار با سایپا به میدان رفته بودند با حضور در مجموعه ورزشی انقلاب به تمرین بدن سازی پرداختند و نفرات ذخیره نیز در ورزشگاه صنایع دفاع تمرین کردند.
تمرین دیروز استقلال چهار غایب داشت، «سید مهدی رحمتی »،«خسرو حیدری »،«اللهیار صیاد منش» و« روزبه چشمی » بازیکنانی بودند که به جای حضور در تمرین تیم شان، راهی کلینیک استقلال شدند و به انجام تمرینات فیزیوتراپی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ورزشگاه صنایع دفاع و جایی که بازیکنان ذخیره و سکونشین استقلال تمرین کردند، وظیفه هدایت تیم بر عهده «بیژن طاهری » بود. این بازیکنان زیر نظر مربی خود به انجام کارهای تاکتیکی، سانتر از جناحین، حرکت در عمق، تمرین شوت زنی پرداختند و در پایان در نصف زمین بازی تمرینی برگزار کردند که حق نداشتند بیشتر از دو ضرب به توپ ضربه بزنند.
«داریوش شجاعیان » که به دلیل پارگی رباط پا، ماه ها تمرینات فیزیوتراپی و آب درمانی را پشت سر گذاشته است، امروز در محل تمرین استقلال حاضر شد و به نرم دویدن پرداخت. این بازیکن بنا به اعلام کادر پزشکی استقلال برای همراهی این تیم در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر مشکلی نخواهد داشت.
«فرشید اسماعیلی » که به واسطه مصدومیت نتوانست استقلال را در بازی با سایپا همراهی کند از دیروز با استقلال تمرین را آغاز کرد. این بازیکن در روزهای آینده آزمایش های پزشکی خواهد داد تا معلوم شود می تواند به بازی حساس استقلال و سپاهان اصفهان برسد یا خیر.
بازیکنان ثابت استقلال پس از پایان تمرین راهی سونا و استخر شدند تا به ریکاوری بپردازد.
بنا به تصمیم «وینفرد شفر» تمرین فردای استقبال تعطیل است و اعضای این تیم برای رویارویی با شاگردان «امیر قلعه نویی » از روز دوشنبه تمرینات آماده سازی را پیگیری می کنند.
دیدار استقلال و سپاهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه 4 آبان ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استقلال داریوش شجاعیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود را جهت شروع دوباره لیگ از روز ۶ فروردین شروع کرده و آبی پوشان قرار است تا قبل از دیدار برابر مس رفسنجان یک یا و بازی تدارکاتی را هم در دستور کار خود قرار دهند.

۴ ملی پوش استقلال که در اردوی تیم ملی حاضر بوده و به ترکمنستان سفر کرده بودند روز گذشته به تهران بازگشتند.

روزبه چشمی بعد از بازگشت در تمرینات حضور پیدا کرد ولی سیدحسین حسینی، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی قرار است از امروز در تمرین حاضر شوند.

البته آنها درخواست یک استراحت بیشتر را داده بودند که کادر فنی با توجه به حساسیت بازی های باقی مانده لیگ و دیدار برابر مس رفسنجان از آنان خواست که از امروز در تمرین استقلال حضور پیدا کنند.

تیم فوتبال استقلال تهران روز شنبه ۱۸ فروردین و از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

آخرین دیداری که این دو تیم با یکدیگر برگزار کردند در مرحله یک هشتم جام حذفی بود که استقلال در رفسنجان مقابل مس شکست خورد و از دور رقابت های جام حذفی کنار رفت.

کد خبر 6064077

دیگر خبرها

  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال
  • بازگشت ملی‌پوشان استقلال به اردو؛ آماده‌باش برای نبرد با مس
  • بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)
  • عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان