Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-19@10:49:42 GMT

حسن یزدانی باز هم به تیلور باخت

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۹۴۸۵

حسن یزدانی باز هم به تیلور باخت

در آغاز رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان2018،حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک در نخستین مصاف خود و در فینال زودرس برابر دیوید تیلور آمریکایی ناباورانه شکست خورد.

به گزارش ایسنا، در آغاز رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان، حسن یزدانی نماینده وزن 86 کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در نخستین مبارزه خود و در دیداری حساس و سرنوشت ساز برابر دیوید تیلور از آمریکا با نتیجه 11 بر 6 ناباورانه شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شکست در حالی برای نابغه کشتی ایران بدست آمد که به وضوح مشخص بود تیلور از آمادگی بدنی بالاتری برخوردار بود و با اتکا به همین آمادگی موفق شد در تایم دوم از خستگی یزدانی استفاده و بارها با زیرگیری از وی ،نابغه کشتی ایران را در خاک بنشاند و پیروز این مبارزه حساس شود.

یزدانی این مبارزه را هجومی آغاز کرد و موفق شد تایم نخست را 6 بر 2 به پایان برساند با آغاز 3 دقیقه دوم تیلور با گرفتن مچ پای یزدانی موفق به خاک یزدانی شد و کشتی 6 بر 4 به سود یزدانی شد. تیلور که با جنگندگی و آمادگی بدنی بالا به کار ادامه می‌داد موفق شد بار دیگر یزدانی را که نشانه‌های خستگی در وی پدیدار شده بود را بار دیگر در خاک بنشاند و نتیجه را به تساوی بکشاند. تیلور باز هم به حمله‌های خود ادامه داد و یزدانی را در خاک نشاند تا 8 بر 6 جلو بیفتد. وی در ادامه نیز یک امیتاز دیگر گرفت تا 9 بر 6 جلو بیفتد.تیلور باز هم یزدانی خسته را در خاک خود نشاند تا به برتری 11 بر 6 برسد.

تیلور پس از آنکه 2 سال قبل و در جریان رقابت های جام جهانی کرمانشاه برابر یزدانی با ضربه فنی به برتری رسیده بود و تنها شکست یزدانی را طی این 2 سال به وی تحمیل کرده بود،بارها در صفحات مجازی برابر یزدانی کری‌خوانی کرد و بر روی تشک مبارزه نیز نشان داد این کری‌خوانی‌ها بی جا نبوده است.

یزدانی برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها و برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود تیلور به فینال باشد در غیر اینصورت از دور رقابت‌ها کنار خواهد رفت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کشتی آزاد حسن یزدانی تیلور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۹۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو باخت و یک تساوی حاصل رقابت نمایندگان فوتبال هرمزگان با حریفان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، از گروه دوم این مسابقات تیم فولاد هرمزگان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برابر تیم پترو پالایش شازند به تساوی یک یک دست یافت.

دیگر نماینده استان تیم شناورسازی قشم نیز با گل به خودی برابر میزبان خود تیم کویر مقوا تهران شکست خورد.

در پایان هفته نوزدهم تیم‌های شناور سازی و فولاد هرمزگان به ترتیب با کسب ۳۳ و ۲۸ امتیاز پنجم و ششم جدول گروه دوم قرار دارند.

بیشتر بخوانید؛ شهرداری بندرعباس میزبان آینده سازان اردبیل

اما از گروه نخست تیم شهرداری بندرعباس با نتیجه ۱بر صفر مغلوب بهمن تهران شد تا با ۱۹ امتیاز در جایگاه دوازدهم گروه الف باقی بماند.

لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور ۲۸تیم در دو گروه پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • ترکیب آزادکاران اعزامی به بیشکک
  • باخت ملوان مقابل خاتون بم در حساس‌ترین دیدار لیگ برتر
  • دو باخت و یک تساوی حاصل رقابت نمایندگان فوتبال هرمزگان با حریفان
  • دوئل دوباره یزدانی – قاسم‌پور نزدیک‌تر از همیشه؛ مربی هادی وفایی‌پور حق دارد یا مربی حسن یزدانی؟
  • جنجال در وزن ۸۶ کیلوگرم؛ انتقاد شدید از کامران قاسمپور!
  • انتقاد شدید مربی حسن یزدانی از کامران قاسمپور
  • نصیری: با همه عوامل جام باشگاه‌های جهان تسویه حساب شد/ یزدانی خودش را متعهد می‌دانست
  • هشدار می‌دهم؛این تصمیم باعث دلسردی و بدبینی حسن یزدانی می‌شود
  • عصبانیت مربی حسن یزدانی از بازگشت قاسمپور به ۸۶ کیلو
  • انتقاد شدید مربی حسن یزدانی از احتمال بازگشت کامران قاسمپور به ۸۶ کیلوگرم