Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@07:26:36 GMT

آخرین وضعیت مصدومیت الهیار صیادمنش

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۹۴۸۹

آخرین وضعیت مصدومیت الهیار صیادمنش

الهیار صیادمنش با وجود مصدومیت و پس از انجام ام آر آى که امروز انجام داد مشخص شده وضعیت بدی ندارد و مى تواند استقلالى‌ها را در دیدارهاى آتى همراهى کند.

مهاجم جوان استقلال روز گذشته در جریان بازی با سایپا پس از خطای شدید بازیکن حریف نتوانست به بازی ادامه بدهد و زمین را ترک کرده بود.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: الهیار صیادمنش مصدومیت صیادمنش باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: مسی بازی‌های دوستانه آرژانتین را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، به‌صورت رسمی اعلام شد که لیونل مسی، مهاجم اینتر میامی، به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، بازی‌های دوستانه آرژانتین مقابل السالوادور و کاستاریکا را از دست خواهد داد.

مسی در دقیقه ۵۱ بازی اینتر میامی مقابل نشویل در پنجشنبه گذشته از زمین خارج شد و تاتا مارتینو تأیید کرد که تعویض او به دلیل مصدومیت در پای راستش بوده است.

ستاره آرژانتینی سپس دیدار روز شنبه میامی مقابل دی سی یونایتد را از دست داد و اتحادیه فوتبال آرژانتین هم دقایقی پیش تأیید کرد که او نمی‌تواند در لیست تیم ملی برای بازی‌های دوستانه ماه مارس حضور داشته باشد.

مارتینو پیش از بازی روز شنبه در مورد مصدومیت مسی گفته بود:«من تصور می‌کنم که او برای بازی روز شنبه در دسترس نخواهد بود. آنها قرار است از پایش آزمایشات بیشتری بگیرند اما تقریباً مطمئن شده‌ام که لئو را در اختیار نخواهیم داشت و فکر می‌کنم که او به دلیل وضعیتش نتواند در تیم ملی هم حضور داشته باشد.
او بازیکن بسیار مهمی برای ما و تیم ملی است و غیبتش قطعا مشکل بزرگی است اما باید با تمام توان از او مراقبت کنیم تا به‌زودی با آمادگی کامل بازگردد.»

دیگر خبرها

  • رسمی: مسی بازی‌های دوستانه آرژانتین را از دست داد
  • توقف وسترلو در حضور صیادمنش
  • وضعیت نامشخص دروازه‌بان نساجی پس از مصدومیت
  • هری کین با وجود مصدومیت به اردوی تیم ملی انگلیس می‌رود
  • لیونل مسی در خطر از دست دادن بازی‌های ملی ماه مارس
  • وضع نگران‌کننده مسی: نمی‌شود ریسک کرد!
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال به جام ملت‌ها می رسد
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال به جام ملت‌ها می‌رسد
  • مورایس: وضعیت سپاهان و گل‌گهر برای بازی فردا یکسان است/ رضاییان باید سنجیده‌تر حمله کند!
  • وضعیت مصدومیت کاپیتان تیم ملی فوتسال از زبان پزشک تیم ملی