Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > هنر - همشهری آنلاین:
مرتضی کریمی‌نیا، قرآن پژوه معاصر در نشستی کتاب «خوشنویسی اسلامی» نوشته شیلا بلر را نقد می‌کند

این نشست سه‌شنبه اول آبان ماه از ساعت 16 تا 18، در پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

در این نشست با حضور مترجم كتاب ،همچنين مرتضی کریمی‌نیا، قرآن پژوه معاصر و مترجم کتاب «معنای متن» نصر حامد ابوزید و همچنین امین ایران‌پور درباره کتاب صحبت کرده و آن را نقد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کتاب «خوشنویسی اسلامی» نوشته شیلا بلر و ترجمه ولی الله کاووسی در سال گذشته با شمارگان هزار نسخه، 738 صفحه و بهای 200 هزار تومان از سوی موسسه تالیف، ترجمه و نشر آثار هنری (متن) فرهنگستان هنر روانه کتابفروشی‌ها شده است.

 

در همین زمینه: راه جهانی کردن هنر ملی ما فکر کردن به مخاطب جهانی است هنر ایرانی و اسلامی در آسیای مرکزی و چین بررسی می‌شود‎ هنرمند کار می‌کند تا زندگی قابل تحمل شود نقاشی زنده به خیابان‌ها آرامش می‌دهد؟

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۹۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تاریخ طب در ایران» بررسی می‌شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، کتاب «تاریخ طب در ایران پس از اسلام» تالیف دکتر محمود نجم‌آبادی به عنوان یازدهمین کتاب از سلسله نشست‌های «صد کتاب ماندگار قرن» با سخنرانی محمدحسین عزیزی عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی و محمد صدر عضو هیئت علمی دایره‌المعارف اسلامی برگزار می‌شود و امین متولیان استادیار پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی دبیری این نشست را به عهده دارد.

تا کنون کتاب‌های «تاریخ پیامبر اسلام» اثر محمدابراهیم آیتی، «نثر طوبی؛ دایره‌المعارف لغات قرآن کریم» اثرعلامه ابوالحسن شعرانی، «بیست مقاله قزوینی» از مجموعه پژوهش‌های علامه محمد قزوینی، «زندگانی فاطمه زهرا سلام الله علیها» نوشته سیدجعفر شهیدی، «مسئله حجاب» استاد شهید مرتضی مطهری، «واژه و معنای آن از فارسی میانه تا فارسی» نوشته کتایون مزداپور، «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» سلسله جلسات استاد سیدعلی خامنه‌ای، «حواصل و بوتیمار» نوشته امیرحسن یزدگردی، «خواب آشفته نفت» نوشته محمدعلی موحد و «مفاتیح الجنان» با گردآوری شیخ عباس قمی در سلسله نشست‌های «صد کتاب ماندگار قرن» معرفی و بررسی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفرای ایران از فرصت نمایشگاه کتاب تهران در توسعه دیپلماسی فرهنگی استفاده کنند
  • چرا نوجوان ایرانی هری‌پاتر می‌خواند، اما کتاب ایرانی نه؟
  • برگزاری همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»
  • ​​​​​​​«همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» برگزار شد
  • برگزاری «همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در قم
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • بررسی موضوع حاکمیت اسلامی در عصر غیبت در یک کتاب جدید
  • هوش مصنوعی و آینده مبهم مترجمان!
  • هوش مصنوعی و آینده مبهم مترجمان !
  • «تاریخ طب در ایران» بررسی می‌شود