Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@05:50:23 GMT

شیراز، میزبان همایش سلامت زنان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۹۷۱۵

شیراز، میزبان همایش سلامت زنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت ۲۴ تا ۳۰ مهر هفته ملی سلامت زنان ، همایش سلامت زنان امروز در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

در این همایش متخصصان و کارشناسان تاثیر فعالیت‌های بدنی و ورزشی در سلامت زنان و راهکار‌های جلوگیری از پوکی استخوان در بانوان را بررسی کردند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این همایش با بیان اینکه ۳۰ درصد بانوان کشور دچار اضافه وزن و چاقی هستند گفت: اضافه وزن و چاقی خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی، فشار خون، دیابت و انواع سرطان را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر همتی انجام فعالیت‌های ساده ورزشی از جمله ۳۰ دقیقه پیاده روی در روز را مهمترین عامل کنترل اضافه وزن و چاقی در بانوان دانست.
وی تاکید کرد: توجه به سلامت جسمی، روانی و اجتماعی بانوان از بدو تولد تا مراحل میانسالی و سالمندی باید مورد توجه برنامه ریزان کشور قرار گیرد.

انتهای پیام/ب

شیراز، میزبان همایش سلامت زنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: صدای فلسطین نباید خاموش شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نخستین همایش بین المللی «غزه زنده است» گفت: قدرت ملت ها از هر سلاحی از هر اتمی و از هر گنبدی آهنین تر و استوارتر است.

خزعلی افزود: صدای فلسطین نباید هرگز خاموش شود. وقتی سخن وتو می شود، زمان قدرت و قوت است که جایگاهش را باز کند و هیمنه رژیم پوشالی اسرائیل را از هم بپاشد.

نخستین همایش بین‌المللی "غزه زنده است" به همت دانشگاه الزهرا و مشارکت برخی از سازمان‌ها و نهاد‌های حامی فلسطین، با محوریت اصلی فعال کردن دیپلماسی زنان در حوزه مقاومت با حضور جمعی از وزیران، سفرای کشورها، نماینده حماس در تهران، نماینده جنبش جهاد اسلامی و از مسئولان، فعالان سیاسی و بین‌المللی برگزارشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • خزعلی: صدای فلسطین نباید خاموش شود
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان