Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: برای تکمیل پروژه استخر خلیل آباد برنامه ای نداریم.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از خلیل آباد، فرزاد فتاحی در دیدار با فرماندار خلیل آباد اظهار داشت: برای تکمیل پروژه استخر خلیل آباد برنامه ای نداریم تا ان شاء الله یک راهکاری برای این موضوع در آینده دیده شود و با تغییر کاربری، فضای جدیدی را در آنجا شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هدف از بازدید میدانی از پروژه های ورزشی در شهرستان ها کمک و تکمیل طرح ها می باشد افزود: بحث استخر خلیل آباد در سازمان مدیریت برنامه ریزی مطرح شد و با توجه به اینکه بخش خصوصی اقدام به ساخت استخر در شهرستان داشته، طبیعتاً سیاست ما حمایت از بخش خصوصی و از این استخر خواهد بود و حضور دو استخر در شهرستان جوابگو نخواهد بود و مشکلاتی نیز در پی

دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه حضور خیرین در ایجاد پروژه هایب ورزشی می تواند بسیار به حوزه ورزش شهرستان ها کمک کند گفت: اگر خیرین پای کار باشند و پروژه هایی را شروع کنند آمادگی داریم که برای تکمیل آن از منابع ملی کمک کنیم.

همچنین در ادامه فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه شهرستان خلیل آباد بالغ بر ۵۲ هزار نفرجمعیت دارد گفت:  از سال ۸۸ پروژه استخر شهرستان کلنگ زده شده و تاکنون بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان در آن فضا هزینه شده و ۲۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مجتبی شاکری با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان شهرستان فاقا ساختمان اداری است افزود: اعتبارات حوزه ورزش شهرستان خلیل آباد تا کنون بسیار نا چیز بوده است که انتظار می رود در بحث توزیع اعتبارات عدالت را اداره کل ورزش و جوانان استان مد نظر قرار بدهند.

وی با اشاره توسعه و توجه به مناطق محروم و کم برخوردار روستایی شهرستان اظهار کرد: روستای جابوز از توابع شهرستان  جمعیتی بالغ بر ۴ هزار ۵۰۰ نفر دارد که متاسفانه از ابتدایی ترین امکانات ورزشی بی بهره است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خلیل آباد ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ رضا قلی زاده با اشاره به برداشت ماهی گرمابی از آبان و آذرماه گفت: ۲۰ نفر در استخر‌های پرورش ماهی شهرستان اشتغال دارند که امسال با توسعه مزارع پرورش ماهی ۲۰ نفر دیگر به این آمار اضافه خواهند شد.
وی در ادامه ماهی گرمابی شامل کپور. آمور ، فیتوفاک وبیکهت عنوان کرد و گفت: بیشترین تولید ماهی در این شهرستان قزل‌آلا است که برای فروش به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.
رییس جهاد کشاورزی شهرستان شیروان همچنین با اشاره به تولید۵۰۰ تن ماهی گرمابی و سردابی در سال گذشته گفت: با هدف حمایت از پرورش دهندگان پارسال پنج میلیارد تومان تسهیلات توسعه استخر‌های پرورش ماهی، تامین نهاده و خوراک ماهی به پنج نفر از متقاضیان پرداخت شد.
سرانه مصرف ماهی در خراسان شمالی کمتر از ۷ کیلوگرم  است.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • بارگیری روزانه ۲۰ تن برگ انگور از خلیل‌آباد
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد