Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هنوز نامه‌ای از وزارت کشور در خصوص شورایاری‌ها و سرنوشت شهردار تهران به شورا نرسیده، اما می‌گویند در فضای مجازی آمده است.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران به نامه‌ای که برای وزارت کشور ارسال کرده بود اشاره کرد و گفت: شورایاری‌ها ۴ دوره برگزار شده است؛ در حال حاضر موانعی وجود دارد که در این باره نامه‌ای به وزارت کشور ارسال کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در نامه ذکر کردیم که علیرغم مشکلات و موانع قانونی برگزاری انتخابات شورایاری‌ها نقش مهمی در کاهش مشکلات مردم دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورایاری‌ها به عنوان بازوی نظارتی شورا در محلات و پل ارتباطی شهروندان و شورا و دیده‌بان حاضر و ناظر در محلات هستند.

وی با بیان اینکه موانعی ایجاد شده بود، گفت: نامه‌نگاری در خصوص برگزاری انتخابات شورایاری‌ها با وزارت کشور انجام داده ام تا بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

هاشمی در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت کشور پاسخ نامه شما را داده است، گفت: در فضای مجازی اعلام کرده‌اند که پاسخ نامه داده شده است، ولی به دست شورا هنوز نامه‌ای نرسیده است.

وی در پاسخ به این پرسش که قرار بود از طرف وزارت کشور نامه‌ای در خصوص تعیین تکلیف سرنوشت شهردار تهران به شورا ارسال شود، گفت: در این باره هم هنوز نامه‌ای به شورا نرسیده است. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محسن هاشمی شورای شهر تهران رئیس شورای شهر تهران شورایاری های تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: با هدف اجرای تفاهم‌نامه همکاری وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و نفت، زمین‌های مستعد وزارت نفت در ۹ استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به این سازمان معرفی شد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی تأکید کرد: در اجرای تفاهم‌نامه مشترک وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت زمین‌های مستعد ساخت مسکن در ۹ استان برای طرح نهضت ملی مسکن به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی شد.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و نفت افزود: نمایندگان وزارت نفت زمین‌های مازاد متعلق به این وزارتخانه در استان‌های خوزستان، قم، قزوین، کردستان، کرمانشاه، سمنان، مرکزی، بوشهر و هرمزگان را به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: موضوع این تفاهم‌نامه تولید و عرضه حداقل ۸۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور است.

سازمان ملی زمین و مسکن در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تاکنون موفق به شناسایی ۲ هزار و ۷۷۶ هکتار اراضی مازاد دیگر دستگاه‌ها شده که بیش از ۳۷۰ هکتار آن متعلق به وزارت نفت بوده است.

دیگر خبرها

  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • سلاجقه در پاسخ به قدس آنلاین / پسروی آب خزر در محدوده طبیعی و عادی است
  • سلاجقه در پاسخ به قدس آنلاین/پسروی آب خزر در محدوده طبیعی و عادی است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است
  • محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ اعلام شد
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد