Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین مرحله از سومین دوره لیگ استانی وزنه‌برداری آذربایجان غربی در شهرستان میاندوآب با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  این مسابقات از روز جمعه با حضور تیم هایی از  آذربایجان غربی در سالن دو هزار نفری شهدای ۱۷ شهریور میاندوآب و با حضور  ورزشکارانی در قالب شش تیم برگزار و امروز به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات که با عنوان گرامیداشت جام مرحوم سلماسی و به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در میاندوآب برگزار شد، ۹۰ وزنه بردار از شهرهای ارومیه، میاندوآب، مهاباد و شوط و نیز دو تیم مراغه و مشکین شهر در ۱۰ وزن مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان رقابت ها تیم میاندوآب با کسب ۷۵۷ امتیاز مقام نخست این مسابقات را از آن خود کرد.

تیم های مهاباد با ۷۳۹ امتیاز و ارومیه با ۷۳۶ امتیاز به مقام های دوم و سوم تیمی این مسابقات دست یافتند و تیم شوط با ۶۵۱ امتیاز در جایگاه‌  چهارم دومین مرحله از سومین دوره لیگ استانی وزنه‌برداری آذربایجان غربی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۰۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت نزدیک به ۷۵ هزار نفردرآذربایجان غربی دراهدای خون

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دکتر مجتبی قهرمان رضاییه افزود: اهدا کنندگان مستمر در استان ۲۵ هزار و ۳۰۷ نفر بودند که در سال ۱۴۰۱ هم حدود ۲۴ هزار نفر اهدا خون مستمر داشتند.

قهرمان رضاییه با اشاره به سابقه اهدا خون افراد بیان کرد: ۳۵ هزار و ۷۸۲ نفر اهدای خون باسابقه در سال ۱۴۰۲ بودند که این رقم نیز نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل از رشد ۶.۵ درصدی برخوردار است.

او افزود: امسال همچنین ۱۳ هزار و ۶۴۹ نفر اهدا کننده بار اولی بودند که ۹.۸۱ درصد نسبت به سال قبل‌تر از رشد مشارکتی مواجه بود و این نشان از فرهنگک سازی مناسب در جامعه است.

مدیرکل انتقال خون آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نیاز به خون یک موضوع روزانه و متداول است، افزود: با توجه به پایین بودن عمر فرآورده‌های خونی در صورت تداوم کاهش اهدای خون از سوی شهروندان جان بیماران پیوندی، تالاسمی، سرطانی، آسیب دیدگان تصادفات، بیماران هموفیلی، مادران باردار و نوزادان با زردی و بسیاری دیگر از بیماران که به خون و مشتقات آن نیازمند هستند، به خطر می‌افتد.

در پایگاه های انتقال خون، علاوه بر پلاسما، گلبول قرمز فشرده، سی‌پی، سی‌پی‌پی، خون فیلتردار، خون شسته شده و پلاکت خون فرآوری می‌شود.

دیگر خبرها

  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • حدود ۷۵ هزار نفر در آذربایجان‌غربی خون اهدا کردند
  • مشارکت نزدیک به ۷۵ هزار نفردرآذربایجان غربی دراهدای خون
  • محور ملکان_ میاندوآب پر تردد ترین محور آذربایجان غربی در نوروز
  • محور ملکان میاندوآب _ملکان پرترددترین محور آذربایجان‌غربی شد