Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@10:33:36 GMT

جشنواره ی بادبادک ها در گل حصار برگزارشد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۰۳۱۹

جشنواره ی بادبادک ها در گل حصار برگزارشد

به گزارش روابط خبرگزاری برنا از تهران ؛ جشنواره بادبادک‌ها روز جمعه ۲۷ مهرماه ۹۷ مصادف با دومین روز هفته ی تربیت بدنی، با حضور حدود ۳۰۰ نفر از  ورزشکاران و خانواده های انها در مجموعه ورزشی ولیعصر(عج) گل حصار برگزار شد.

در این مراسمِ باشکوه که به همت امور ورزش و جوانان شورای اسلامی و دهیاری گل حصار اجرا شد ،  تعداد ۷۰  عدد بادبادک به پرواز در امد و در پایان مسابقه به ۵ نفر از بهترین بادبادکها جوایزی اهدا گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول زمان برگزاری مراسم، فعالیتهای شاد و مفرح ورزشی مانند تنیس روی میز، فوتبال دستی، دارت، طناب کشی، خروس جنگی، پرتاب توپ بسکتبال و... برگزار گردید. بین کل حاضرین در جشنواره قرعه کشی انجام شد و به قید قرعه به پنج نفر از حضار نیز هدایایی اهدا شد.

جایزه ی ویژه این جشنواره به آقای موسوی تعلق گرفت .  با درج شعار ( زندگی کوتاه است، کمی باهم مهربان باشیم) در مسابقه مشارکت نموده بود که مورد توجه و تشویق مسئولین و مردم قرار گرفت.

در پایان زارع رئیس شورای اسلامی روستا ضمن تشکر از حضور پرشور خانواده ها، باقری دهیار گل حصار  و پرسنل دهیاری به جهت برگزاری برنامه های  متنوع  ، شاد و مفرح تقدیر و تشکر کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده رئیس شورای اسلامی شورای اسلامی فوتبال ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۰۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر

هفته سی ام رقابت‌های لیگ عربستان با انجام سه بازی به پایان رسید. ابتدا الشباب توانست با دو گلی که کاروالیو و کاراسکو به ثمر رساندند برابر الرائد به پیروزی برسد. جدال الطائی و الخلیج با تساوی بدون گل به پایان رسید و در حساس‌ترین بازی هم النصر در خانه با درخشش کریستیانو رونالدو جشنواره گل به راه انداخت.

النصر در این بازی خانگی توانست با ۶ گل حریف خود را در هم کوبد.

کریستیانو رونالدو ستاره این بازی بود و توانست ۳ گل به ثمر رساند. این ششمین هت تریک این ستاره پرتغالی در این دو فصل حضورش در النصر است. سادیو مانه هم عملکرد خوبی در این بازی داشت و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد. اوتاویو و الفتیل دیگر گل‌های النصر را به ثمر رساندند.

النصر با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۷۴ امتیازی شد و با ۹ امتیاز کمتر نسبت به الهلال و البته یک بازی بیشتر در رده دوم باقی ماند.

دیگر خبرها

  • جشنواره کن در کما
  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی