Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، حبیب جمشیدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز امروز، 28 مهر در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره الکترونیکی آموزش سبک زندگی بر مبنای آموزه‌های دینی از اول آبان‌ماه در الیگودرز خبرداد و گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز باتوجه به توافق صورت گرفته با سازمان اداری و استخدامی کشور، دوره آموزش الکترونیک ویژه کارکنان دولت از آبان‌ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این دوره آموزشی با محوریت حفظ و مفاهیم سوره‌های «ناس» تا «زلزال» با رویکرد آموزش و انتقال مفاهیم سبک زندگی دینی برگزار می‌شود.
جمشیدی ادامه داد: ازجمله اهداف برگزاری این آزمون می‌توان به زمینه‌سازی برای نزدیک کردن جامعه به حقیقت روح قرآن و سوق دادن جامعه به سمت عمل به قرآن، آشنایی و انس با مفاهیم نورانی قرآن‌کریم، گسترش فعالیت‌های فرهنگی ـ قرآنی، به‌‎کارگیری آموزه‌ها و مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی و ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه اشاره کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز گفت: تمامی کارکنان دولت و سایر علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند از اول آبان ماه همزمان با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir و ثبت‌نام در آن از محتوای این دوره الکترونیکی بهره‌مند گردند.
وی افزود: از مهم‌ترین مزایای شرکت و قبولی در این دوره بهره‌مندی از هشت ساعت آموزش ضمن خدمت و شرکت در قرعه‌کشی بیش‌از دو هزار جایزه نقدی و فرهنگی برای نفرات برگزیده در این آزمون است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان فرهنگی دوره آموزش سبک زندگی الیگودرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در چند سال اخیر، ارزهای دیجیتال به عنوان پدیده‌ای نوظهور، جایگاهی انکارناپذیر در اقتصاد جهانی یافته‌اند. این بازارِ جذاب و پرسود، فرصت‌های بی‌نظیری را برای کسب ثروت و گذر از مرزهای سنتی مالی به ارمغان آورده است.

سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال علاوه بر رشد قیمت خود ارزهای دیجیتال، برای ما ایرانی‌ها درآمد دلاری نیز ایجاد می‌کند و عملاً به سود دو جانبه مارسیم اما چگونه می‌توان در این دنیای رمزنگاری شده به گنجینه‌های پنهان آن دست یافت؟ کلید ورود به این دنیای رمزآلود، آموزش ارز دیجیتال است! زیرا گام نهادن در این بازار، نیازمند دانش و تخصص کافی است.

در این مقاله قصد داریم راجع به «آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران» صحبت کرده و «بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال در تهران» را به شما معرفی کنیم.

آموزش ارز دیجیتال در تهران

در دنیای پرشتاب امروز، علم و دانش حرف اول را می‌زند. برای حضور موفق در هر زمینه‌ای، به خصوص حوزه‌های نوظهور و پویایی همچون ارزهای دیجیتال، نیازمند آموزش و کسب دانش تخصصی هستیم. مجموعه حسن زاده فایننس با درک این نیاز و با هدف ارتقای دانش و آگاهی فعالان اقتصادی و علاقه‌مندان به حوزه ارزهای دیجیتال، دوره‌های جامع آموزش ارز دیجیتال را در تهران برگزار می‌کند.

در این دوره‌ها، با مبانی و مفاهیم کلیدی دنیای رمز ارزها، از ماینینگ، هاوینگ بیت کوین و نحوه عملکرد آن تا انواع ارزهای دیجیتال و شیوه‌های معامله و سرمایه‌گذاری در آن‌ها آشنا خواهید شد. همچنین، اساتید مجرب و متخصص ما، دانش و تجربیات خود را در زمینه تحلیل تکنیکال و فاندامنتال، مدیریت ریسک، استراتژی‌های معاملاتی و نکات کلیدی برای موفقیت در این بازار پر چالش، با شما به اشتراک خواهند گذاشت.

موسسه حسن زاده فایننس با درک این نیاز، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران نموده است. این دوره‌ها با هدف ارائه جامع‌ترین و کاربردی‌ترین آموزش‌ها به علاقه‌مندان، طراحی شده‌اند تا گامی بلند در جهت ارتقای دانش و آگاهی فعالان این عرصه برداشته شود.

بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال در تهران

در ادامه، با بررسی فاکتورهای کلیدی در انتخاب آموزشگاه مناسب، به معرفی بهترین آموزشگاه‌های ارز دیجیتال در تهران می‌پردازیم.

فاکتورهای کلیدی در انتخاب بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال در تهران عبارت‌اند از

سابقه و اعتبار: سابقه فعالیت و آموزشگاه، اساتید و مدرسان آن، از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب محسوب می‌شود.

برنامه آموزشی: محتوای دوره، جامعیت مطالب، به‌روز بودن سرفصل‌ها و تطابق آن با نیازها و تغییرات روز بازار، باید مورد توجه قرار گیرد.

اساتید و مدرسان: تجربه ترید، تخصص و مهارت اساتید در زمینه ارزهای دیجیتال، نقشی اساسی در کیفیت آموزش ایفا می‌کند.

روش تدریس: به‌کارگیری روش‌های نوین و به‌روز آموزشی، مانند ارائه مثال‌های عملی، کارگروهی بسیار در یادگیری مؤثر است.

نظرات دانشجویان: بررسی نظرات و تجربیات دانشجویان پیشین هر آموزشگاه، می‌تواند دیدگاهی واقع‌بینانه از کیفیت آموزش ارائه دهد.

هزینه: شهریه دوره‌های آموزشی با توجه به کیفیت و اعتبار آموزشگاه‌ها، متفاوت است. مقایسه هزینه‌ها با در نظر گرفتن فاکتورهای دیگر، انتخابی مقرون‌به‌صرفه را به ارمغان می‌آورد.

با در نظر گرفتن فاکتورهای کلیدی بیان شده، بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال در تهران، بی شک موسسه آموزشی حسن زاده هست. به یاد داشته باشید که صرف شرکت در دوره‌های آموزشی، ضامن موفقیت شما در این بازار نیست. مطالعه مستمر، به‌روزرسانی دانش و کسب تجربه عملی، از عوامل کلیدی در مسیر موفقیت در دنیای ارزهای دیجیتال محسوب می‌شوند.

آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران

در دوره جامع آموزش ارز دیجیتال در تهران ، دانش و مهارت‌های لازم برای ورود به دنیای پویای ارزهای دیجیتال را به صورت حضوری در تهران فرا خواهید گرفت. چه چیزی در انتظار شماست

آشنایی عمیق با مبانی و مفاهیم کلیدی ارزهای دیجیتال: در این دوره، با ماهیت، تاریخچه و انواع مختلف ارزهای دیجیتال آشنا خواهید شد.

تسلط بر تحلیل تکنیکال و فاندامنتال: یادگیری نحوه پیش‌بینی نوسانات قیمت و انتخاب فرصت‌های معاملاتی مناسب با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های تحلیل.

گام به گام با معاملات ارز دیجیتال: آموزش عملی خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی‌های معتبر و امن.

امنیت سایبری و حفاظت از دارایی‌های دیجیتال: به شما خواهیم گفت که چگونه از سرمایه خود در برابر هکرها و کلاهبرداران محافظت کنید.

استراتژی‌های معاملاتی: با بهترین استراتژی معاملاتی بازار ارز دیجیتال آشنا خواهید شد و یاد خواهید گرفت که چگونه از آن‌ها برای کسب سود استفاده کنید.

روانشناسی معاملات: یادگیری نحوه کنترل احساسات و تصمیم‌گیری‌های منطقی در معاملات.

آشنایی با ماینینگ و استخراج ارز دیجیتال: در این دوره با نحوه استخراج و کسب ارز دیجیتال به صورت مستقل آشنا خواهید شد.

و موارد دیگر...

مزایای شرکت در دوره‌های آموزش ارز دیجیتال حسن زاده فایننس

1- ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای و قابل ترجمه

2- برگزاری دوره‌ها در فضایی مجهز و با امکانات آموزشی پیشرفته

3- اساتید مجرب و متخصص با سابقه فعالیت درخشان و هیستوری سودآور (تاریخچه معاملات) در حوزه ارزهای دیجیتال

4- ارائه محتوای آموزشی جامع و به‌روز

5- برگزاری کارگاه‌های عملی لایو ترید و شبیه‌سازی معاملات

6- پشتیبانی آموزشی و مشاوره حین و بعد از دوره آموزش رمز ارزها

مشاوره رایگان حسن زاده فایننس

موسسه حسن زاده فایننس با ارائه مشاوره رایگان، متعهد به ارتقای دانش مالی و همراهی شما در مسیر موفقیت در بازارهای مالی است. برای بهره‌مندی از این طرح، کافیست با مراجعه به وب‌سایت حسن زاده فایننس و یا تماس با شماره‌های درج شده، نسبت به ثبت نام و رزرو وقت مشاوره اقدام نمایید.

شماره تماس: 09960315106

مدرک فنی و حرفه ای ارز دیجیتال

موسسه حسن زاده فایننس با سابقه درخشان در ارائه آموزش‌های تخصصی در حوزه‌های مالی و سرمایه‌گذاری، دوره‌های آموزشی ارز دیجیتال را با بالاترین کیفیت برگزار می‌کند در حدی که از سازمان فنی و حرفه ای کشور دارای مجوز است و می‌تواند به دانشجویان خود در صورت قبولی در آزمون، مدرک فنی و حرفه ای ارز دیجیتال را اعطا کند.

مدرک فنی و حرفه ای ارز دیجیتال به عنوان سندی معتبر، به دارنده آن توانایی و دانش لازم برای فعالیت در این حوزه را اعطا می‌کند. این مدرک که توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور صادر می‌شود، نشان دهنده آشنایی فرد با مفاهیم پایه‌ای ارزهای دیجیتال، تکنولوژی بلاک چین، مبادلات و سرمایه گذاری در این حوزه و همچنین قوانین و مقررات مرتبط با آن است.

موسسه آموزشی حسن زاده فایننس با ارائه دوره‌های آموزشی جامع ارزهای دیجیتال، شما را در مسیر اخذ این مدرک ارزشمند یاری می‌رساند. اساتید مجرب و متخصص این موسسه، با بهره‌گیری از به‌روزترین متدهای آموزشی، دانش و مهارت‌های لازم برای فعالیت حرفه‌ای در این بازار را به شما انتقال می‌دهند.

جمع بندی

اگر به دنبال سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و کسب سود از این بازار نوپا هستید، آموزش ارز دیجیتال در حسن زاده فایننس بهترین انتخاب برای شماست. با شرکت در دوره‌های آموزشی این مرکز، دانش و مهارت‌های لازم برای ورود به این بازار را به دست خواهید آورد و می‌توانید با خیالی آسوده، گام در مسیر موفقیت مالی خود بردارید.

توصیه می‌کنیم همین امروز با حسن زاده فایننس تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ارز دیجیتال بهره‌مند شوید.

اطلاعات تماس حسن زاده فایننس

شماره تماس: 09960315106

وب‌سایت: https://www.hasanzadefinance.com/

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تببین آموزه‌های دینی است
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان
  • برگزاری دومین طرح «بشری» در ملایر