Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اندازه‌شناسی و اوزان و مقیاس‌های استاندارد ایلام از راستی‌آزمایی صحت عملکرد نازل‌های عرضه سوخت مایع در استان در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و زوار اربعین حسینی خبر داد.

«مجتبی پالیزبان» در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این مطلب اظهار کرد: به‌منظور نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و صحت عملکرد این نازل‌ها با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اداره‌کل استاندارد استان و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان نازل‌های عرضه سوخت مایع در استان مورد کنترل کمی و کیفی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به بند 7 ماده 3 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد، ترویج سیستم بین‌المللی یکاها ( SI ) به‌عنوان سیستم رسمی اوزان و مقیاس‌ها در کشور و کالیبره کردن و آزمون وسایل سنجش، از وظایف سازمان استاندارد است.

رئیس اداره اندازه‌شناسی و اوزان و مقیاس‌های استاندارد ایلام تصریح کرد: با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و با توجه به این‌که مرز مهران مورد توجه بیشتر زائرین اربعین است و استان ایلام دروازه عتبات عالیات می‌باشد این بازرسی‌ها در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و خدمات‌دهی و خدمات‌رسانی بهینه و رضایت‌مندی خیل عظیم زائرین کربلای معلی که استان ایلام را جهت عزیمت به کربلا انتخاب کرده‌اند و در همه شهرستان‌های استان انجام شده است.

وی در پایان تصریح کرد: صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع به جز در موارد ضروری هر سه ماه یکبار انجام می‌شود و از هم استانی‌های عزیز وزائرین گرامی تقاضامندیم در جایگاه‌های سوخت پیش از سوخت‌گیری حتماً به برچسب صحت عملکرد نصب شده روی نازل توجه داشته باشند سپس اقدام به سوخت‌گیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام اربعین 97 منطقه ایلام نازل های سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور و تمدید ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در سال گذشته

                                                                    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ یادگار محمدی از ابطال ۱۵ مورد پروانه علامت استاندارد طی سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد از جمله تکالیف قانونی برای حصول اطمینان از رعایت الزامات استاندارد، استمرار کنترل کیفیت محصولات در واحد‌های تولیدی تحت پوشش استان و ترغیب این واحد‌ها به ارتقای کیفیت محصولات تولید شده بر اساس معیار‌های سازمان ملی استاندارد، است.   وی، تعداد واحد‌های تولیدی دارای پروانه استاندارد در استان را ۱۱۷ مورد عنوان کرد و یادآور شد: کارشناسان این اداره کل به صورت مستمر به بازدید از خط تولید، مواد اولیه و شرایط نگهداری فرآورده، همچنین بررسی اسناد و مدارک مربوط به کالیبراسیون و آزمایشات انجام شده در واحد کنترل کیفیت شرکت می‌پردازند.   سرپرست اداره کل استاندارد ایلام اضافه کرد: کارشناسان به طور تصادفی از کالا‌های تولید شده جهت ارزیابی انطباق محصول تولیدی با استاندارد‌های ملی مربوطه، نمونه برداری کرده و در صورت داشتن شرایط مذکور و انطباق آزمایشات با استاندارد ملی مربوطه، صدور پروانه استاندارد انجام می‌گیرد.   وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از اصالت و اعتبار محصولات دارای نشان استاندارد درج شده روی محصول به هنگام خرید، کد ۱۰ رقمی ذیل علامت استاندارد روی محصول را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال تا با دریافت سریع پاسخ از اصالت کالا اطمینان حاصل کنند.   ۲۲۳ واحد تولیدی زیر پوشش اداره استاندارد در استان ایلام وجود دارد که ۱۵۲ واحد آن فعال است.

دیگر خبرها

  • بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام
  • خالص فروشی در استان با درصد قابل قبولی در حال انجام است
  • خالص فروشی در استان با درصد قابل قبولی در حال انجام است/انتشار
  • ۶ هزار و ۵۰۰ بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام انجام شد
  • انجام ۶۵۰۰ مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی ایلام
  • نظارت بر پمپ بنزین ها و جایگاه‌های سی ان جی در البرز
  • انجام بیش از ۶ هزار بازرسی واحدهای تولیدی در سال گذشته
  • فعالیت ۱۱۷ واحد تولیدی دارای پروانه استاندارد در ایلام
  • صدور و تمدید ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در سال گذشته
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر صحت عملکرد نازل‌های سوخت در یزد