Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با توجه به انتشار برخی شایعات، به اطلاع افکار عمومی می رساند مطابق اعلام رسمی قبلی مسئولان فدراسیون و سرمربی محترم تیم ملی ایران، قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی ایران تا جام ملت های آسیا تمدید شده است.

لذا تحلیل و تفسیرهای منتشره خلاف این موضوع، عاری از واقعیت است و تصریح می شود که قرارداد کی روش تا پایان جام ملت های آسیا با فدراسیون فوتبال تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قرارداد لازم الاجرا برای طرفین است.

همچنین امیرحسین حسینی، مدیر رسانه ای تیم ملی در این باره به سایت فدراسیون فوتبال عنوان کرد: مصاحبه اخیر منتشره از سوی آقای کی روش، مربوط به حضور ایشان در کلاس آموزشی فیفا که درباره جام جهانی بود می باشد و مربوط به آن زمان است و نه روزهای اخیر.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی سرمربی تیم ملی فدراسیون فوتبال کارلوس کی روش مصاحبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم آب ورودی سد‌های استان کرمان در بارندگی‌های اخیر ١٠ میلیون متر مکعب بود

مدیر روابط عمومی و سخنگوی شرکت آب منطقه‌ای کرمان گفت: در پی بارندگی اخیر حجم آب ورودی به سد‌های استان از ۲۷ فروردین تا ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ حدود ۱۰ میلیون متر مکعب بود و آب ذخیره شده در سد‌های استان در حال حاضر حدود ۱۴۲ میلیون مترمکعب می‌باشد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سینا روزبهانی مدیر روابط عمومی و سخنگوی شرکت آب منطقه‌ای کرمان در مصاحبه اي گفت: بر اساس آخرین اطلاعات ایستگاه‌های باران‌سنجی شرکت آب منطقه‌ای کرمان، میزان بارندگی در سال آبی جاری اخیر ۲/۹۸ میلیمتر است که نسبت به مشابه بلند مدت تا این تاریخ ۱۶.۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد، اما نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته میزان بارش‌ها ۱۶.۴ درصد افزایش یافته است.

وی در ادامه گفت: حجم سد‌های استان بر اساس آخرین هیدروگرافی ۲۴/۵۶۹ میلیون مترمکعب است که تا ۳ اردیبهشت سال جاری ۲۵ درصد حجم پرشدگی سد‌های استان می‌باشد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‎‌ای کرمان اظهار کرد: در استان کرمان ٤ سد در حال بهره‌برداری وجود دارد و بر اساس آخرین اطلاعات سد جیرفت ۲۸ درصد، سد تنگوئیه سیرجان ۱۰ درصد، سد شهید سلیمانی بافت ۳۱ درصد و سد نساء ۲۱ درصد ذخیره آب دارند.

روزبهانی در خصوص دلایل تاثیر اندک بارش‌های اخیر بر روی افزایش حجم سد‌های استان گفت: در برخی موارد بارندگی‌ها در پایین دست سد‌های استان رخ داد و در نتیجه سیلاب حاصله به سد‌های استان وارد نشد. 

وی افزود: در برخی موارد نیز بند‌های بالادست سد‌های استان کرمان بخشی از آب را در خود ذخیره می‌کنند که ضروری است آب ذخیره شده در این بند‌ها پس از ته‌نشینی و رسوب‌گیری به سمت سد‌ها هدایت گردد.

دیگر خبرها

  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • حجم آب ورودی سد‌های استان کرمان در بارندگی‌های اخیر ١٠ میلیون متر مکعب بود
  • پیدا شدن جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات رفسنجان + توضیحات دادستان