Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-29@12:50:12 GMT

اجرای تئاتر در خندوانه

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۰۷۳۷

بخشی از فصل جدید برنامه «خنداونه» به اجرای تئاتر توسط گروه‌های نمایشی مختلف اختصاص خواهد داشت.
به گزارش صدای ایران از فارس، فصل جدید برنامه «خنداونه» یک بخش تازه خواهد داشت که حاصل همکاری مشترک رامبد جوان، مدیریت حمید پورآذری و برخی از گروه‌های نمایشی خواهد بود.
این بخش‌ها در ژانرهای گروتسک تا کمدی روی صحنه می‌رود و قرار بر این شده تا نمایش‌ها زیر بیست دقیقه تولید و آماده اجرا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه برخی از گروه‌های نمایشی فعالیت خود را با خندوانه آغاز کرده‌اند.
شهاب‌الدین حسین پور کارگردان تئاتر نیز در این باره گفت: من با یک نمایش به نام «آهو» نوشته اسلاومیر مروژک و دراماتورژی محمدامیر یاراحمدی به این پروژه پیوسته و قرار داد بسته‌ام. به نظرم اولین گروهی هستم که با این پروژه همکاری کردم و مسلما برنامه آزمون و خطاهایی خواهد داشت که با مدیریت هر دو طرف به زودی به یک اتفاق بزرگ و خوب فرهنگی تبدیل خواهد شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: خندوانه تئاتر رامبد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۰۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایشنامه‌ای از حسین کیانی

نمایش «مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» نوشته حسین کیانی و به کارگردانی کارن کیانی از پانزدهم فروردین۱۴۰۳ در تالار مولوی به صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پروژه، نمایش «مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» نوشته حسین کیانی، به کارگردانی کارن کیانی و با بازی بهروز پناهنده از پانزدهم فروردین ۱۴۰۳ در سالن کوچک تالار مولوی، ساعت ۱۹ به اجرا در می‌آید.

آخرین تولید تازه‌ی گروه نمایش «چریکه» که از سال ۱۳۷۷ به سرپرستی حسین کیانی شکل گرفته است، آخرین نمایشنامه به قلم خود اوست که به کارگردانی جوان‌ترین عضو گروه و یکی از جوان‌ترین کارگردانان کنونی تئاتر ایران یعنی کارن کیانی به صحنه می‌رود.

«مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» یک نمایش تک اجراگر به بازیگری بهروز پناهنده است، که بعد از بازی او در نمایش «کافه کات» دومین تجربه‌ی خود با این گروه را این بار با کارگردان دوم گروه چریکه به انجام می‌رساند. طراحی صحنه و لباس این نمایش را حسین کیانی انجام داده است.

کهرام ‌تاراج (دستیار اول کارگردان، مدیر تولید و برنامه‌ریز)، اشکان ‌میرچی (دستیار دوم کارگردان)، کارن کیانی(طراح نور)، مهدی دوایی( طراحی پوستر و بروشور)، حامد باقری‌ تنها، معصومه کیانی (فیلم تئاتر و مستند نگاری)، امین جباری (موشن گرافیک)، الهام حسینی-تئاترآنلاین (روابط عمومی و تبلیغات مجازی)، اردلان آشناگر(عکاس)، اشکان میرچی(تنبک) ز دیگر عوامل نمایش «مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» هستند.

در خلاصه داستان نمایش آمده: اسماعیل بزاز مقلد معروف و محبوب و محجوب عصر ناصری در تماشاخانه‌ی مدرسه‌ی مبارکه‌ی دارالفنون در شبی تلخ، طولانی و طاقت‌فرسا، مجبور به نوشتن توبه‌نامه‌ای‌ است...

این نمایش از تاریخ پانزدهم فروردین سال ۱۴۰۳ در تالار مولوی، سالن کوچک ساعت ۱۹ به اجرا در می‌آید.

بلیت‌فروشی نمایش «مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» با ۳۰ درصد تخفیف برای سه روز نخست آغاز شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اجرای نمایش «مافیای روباه‌ها» تمدید شد
  • تئاتر و نقش آن در بالا بردن توانایی فردی در کودکان
  • پیش‌فروش بلیت‌ نمایش «توقف اتانازی» آغاز شد
  • نمایش تعزیه در تئاتر شهر قزوین اجرا می‌شود
  • اجرای نمایشنامه‌ای از حسین کیانی
  • خاطراتی از «بلبل» شدن فردوس کاویانی و چند ماجرای دیگر
  • قدردانی از هنرمندانی که چراغ تئاتر را روشن نگه داشته‌اند
  • تجلیل از پیشکسوتان و فعالان تئاتر یزد در آیین روز ملی هنرهای نمایشی
  • هنرهای نمایشی زاهدان، زنده اما کم‌رمق است
  • نمایشِ بهرام افشاری ۲ میلیاردی شد