Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@02:09:17 GMT

43 سارق طی 24 ساعت گذشته در تهران دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۰۸۷۸

43 سارق طی 24 ساعت گذشته در تهران دستگیر شدند

به گزارش روز شنبه پلیس تهران بزرگ، سردار مسعود مصدق در این خصوص گفت: ماموران گشت انتظامی قرارگاه های یگان، هنگام گشتزنی در سطح حوزه و کنترل مجرمان و متهمان موفق شدند، 43 سارق را دستگیر کنند.
وی با بیان اینکه در بازرسی های انجام شده از متهمان تعداد 15 قبضه سلاح سرد کشف شد، گفت: علاوه بر سلاح سرد کشف شده، تعدادی تجهیزات دفاعی از جمله گاز اشک آور، سایر لوازم و تجهیزات ارتکاب جرم از متهمان کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده یگان امداد پلیس تهران بزرگ بیان داشت: 16 تن از این سارقان موبایل قاپ هستند و در این رابطه 13 دستگاه موتورسیکلت و خودرو مسروقه کشف و توقیف شده است.
سردار مصدق افزود: متهمان برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس پیشگیری قرار داده شد.
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی جرم خودرو گاز موبایل موتورسیکلت راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

کد خبر 849151 منبع: میزان برچسب‌ها استان گلستان آدم‌ربايى خبر ویژه دادستانی

دیگر خبرها

  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • سرقت میلیاردی از مترو تهران
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند