Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@02:13:51 GMT

پیام آقای گل پرسپولیس برای هواداران سرخ

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۰۸۹۳

ساعت24- مهاجم سرخ پوشان در حاشیه تمرین امروز پرسپولیسی ها در میان خبرنگاران درباره شرایط خود و تیم به صحبت پرداخت.

علی علیپور درباره بازی سرخ پوشان برابر السد قطر گفت: ما در بازی رفت هم شرایط سختی داشتیم و این را همه دیدند. همانطور که در مصاحبه قبل از آن بازی هم که گفتم با تاکتیک هایی که آقای برانکو طراحی کرده بودند و بازی خوبی که بازیکنان به نمایش گذاشتند توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و در نهایت به برتری برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در بازی برگشت هم باید به همین ترتیب پیش برویم چرا که کار برابر تیم السد ، اصلا تمام نشده است و می دانیم که 90 دقیقه سخت برابر این تیم داریم تا بتوانیم مجوز حضور در فینال لیگ قهرمانان را به دست بیاوریم.
مهاجم پرسپولیسی ها درباره حضور هواداران در این دیدار گفت: همیشه هواداران ما را حمایت کردند و در این بازی هم قوت قلب ما همین هواداران هستند و امیدوارم به مانند قبل به ما حمایت از تیم بپردازند تا بتوانیم نتیجه لازم را به دست بیاوریم. هواداران همیشه باید در کنار تیم باشند و امیدوارم همیشه در بازی های پرسپولیس هواداران ما را تنها نگذارند چرا که در همه بازی ها به آنها نیاز داریم.
علیپور درباره گلزنی مهاجمان پرسپولیس در این بازی نیز گفت: قطعا یک مهاجم به تنهایی نمی تواند کاری از پیش ببرد بلکه او حمایت همه بازیکنان را می خواهد تا بتواند دروازه حریف را باز کند. وقتی بازیکنان همدست کادر فنی باشند اتفاقات مهمی در زمین می افتاد و بدین ترتیب یک مهاجم هم می تواند کار خود را به بهترین نحو به انجام برساند.
او درباره قول گلزنی خود در این بازی نیز گفت: همانطور که گفتم همه چیز به تیم و بازی برمی گردد. شما اصلا نمی توانید ادعا کنید که می توانید گلزنی کنید و من هم در این باره فقط می گویم همه تلاشم را برای موفقیت تیم می گذارم و من و باقی بازیکنان در وههله اول می خواهیم موفقیت تیم را رقم بزنیم.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن؛ توهین به دمبله، تشویق ام باپه!

هواداران بارسلونا بی‌خیال عثمان دمبله نمی‌شوند.

طرفداری | عثمان دمبله در بازگشت به بارسلونا با خشم هواداران بلوگرانا روبرو شده است.

به گزارش لوپاریزین و به نقل از اسپورت، هنگامی که اتوبوس پاری سن ژرمن روز دوشنبه به شهر بارسلون رسید، دمبله توسط هواداران کاتالونیایی مورد تمسخر و توهین قرار گرفت. این وینگر فرانسوی در پنجره نقل و انتقالات تابستان گذشته بارسلونا را ترک کرد و به پاری سن ژرمن پیوست. تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های اسپانیایی نشان می‌دهد که دمبله با الفاظ توهین‌آمیز هواداران بارسلونا روبرو شده است. با این حال، این بازیکن فرانسوی که سرش در گوشی تلفن همراهش بود، هیچ واکنشی به این توهین‌ها نشان نداد.

دمبله در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی در پارک دو پرنس برابر تیم سابقش گل دوم پاریسی‌ها را به ثمر رساند، اما پاری سن ژرمن در آن بازی با نتیجه 3-2 شکست خورد. سایر بازیکنان فرانسوی پاری سن ژرمن با خشم کمتری از سوی کاتالانی‌ها روبرو شدند. یکی از نکات جالب‌توجه نحوه برخورد هواداران بارسلونا با ام باپه بود. کیلیان ام باپه که انتظار می‌رود در تابستان به رئال مادرید بپیوندد، حتی مورد تشویق هواداران بارسلونا قرار گرفت.

استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن عثمان دمبله در شهر بارسلون

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان
  • درخواست لاپورتا از هواداران: ورزشگاه را زودپز کنید!
  • آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • لاپورتا درباره آینده ژاوی: همه چیز قابل بررسی است
  • استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن؛ توهین به دمبله، تشویق ام باپه!
  • کعبی: جایگاه و لیاقت فولاد اینجای جدول نیست/ کاری می‌کنیم هواداران قهر کرده آشتی کنند