Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@09:25:13 GMT

فضاي بررسي CFT در مجمع تشخيص منطقي بود

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۰۹۰۰

فضاي بررسي CFT در مجمع تشخيص منطقي بود

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا – رييس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: تمام تلاش ما اين بود که در جلسه امروز هيات عالي نظارت مجمع تشخيص لوايح مرتبط با FATF به خصوص CFT در يک فضاي منطقي بررسي شود، که همينگونه شد.

حشمت الله فلاحت پيشه در گفت وگو با خبرنگار سياسي ايرنا، درباره جلسه امروز هيات نظارت مجمع تشخيص و بررسي CFT در اين جلسه اظهار داشت: اعضاي مجمع تشخيص مصلحت نظام سوالاتي را مطرح کردند که به بخشي از اين سوالات پاسخ داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره زمان سه ساعته جلسه، افزود: اين جلسه منتهي به تصميم نشد و قرار است بررسي هاي مجدد صورت بگيرد و نظرات مکتوب شده در جلسه آتي در اين موضوع بررسي شود.
رييس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس خاطرنشان کرد: چون کميسيون اصلي در مورد CFT، کميسيون امنيت ملي بود به همين خاطر از طرف مجلس بنده و از طرف دولت خانم جنيدي معاون حقوقي رييس جمهوري دعوت شديم.
فلاحت پيشه تاکيد کرد: هر جا بحث کارشناسي درباره لوايح مرتبط با FATF وجود داشته باشد ما آماده ايم در آن حضور پيدا کرده و به سوالات پاسخ بدهيم.
نماينده مردم اسلام آباد غرب در مجلس ادامه داد: بخشي از اين سوالات و مسائل به جلسه آينده هيات عالي نظارت موکول شد.
سيام**9314**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

از صبح امروز بررسی جداول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در صحن مجلس آغاز شد و ادامه بررسی آن در دستورکار جلسه نوبت عصر مجلس قرار گرفت.

کد خبر 6092167 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • سازمان برنامه مکلف به نظارت برنحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • سازمان برنامه موظف به نظارت جدی بر نحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه