Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ماهیانه ۸۰ کلاس آموزشی تحکیم بنیان خانواده در استان برگزار می‌شود. ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ استانها یزد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، حجت‌الاسلام علی کارگر صبح امروز در نشست شورای فرهنگی مبلغان یزد با اشاره به جایگاه و اهمیت نظام خانواده در جامعه اسلامی گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ماهیانه 80 کلاس آموزشی تحکیم بنیان خانواده در شش ماهه دوسال جاری در استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه آموزش نقش مهمی در ارتباط روابط بین افراد خانواده ایفا می‌کند افزود: کلاس‌های آموزشی تحکیم بینان خانواده توسط روحانیون مستقر و با محوریت مناطق محروم و آسیب پذیر در استان برگزار می‌شود.

کارکر با اشاره به توطئه‌‌های دشمنان در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که برای از بین بردن نظام اسلامی باید ابتدا نظام خانواده را در این کشور کمرنگ کنند.

وی با بیان اینکه نظام خانواده از جمله نظام‌های مورد تاکید در قرآن کریم و کلام ائمه معصومین است افزود: اگر نظام خانواده اصلاح شود بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در همین راستا و در جهت تقویت بنیان خنواده طرح تحکیم بنیان خانواده بر اساس کتاب «خانواده موفق» در استان اجرا می‌شود.

کارگر خاطرنشان کرد: خانواده مهمترین رکنی است که دشمنان در تقابل با فرهنگ ایرانی اسلامی مردم ایران برای از بین بردن و تزلزل آن تلاش می‌کنند و برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای هم در این زمینه انجام داده‌اند.

انتهای پیام/ش

R41376/P1377/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۱۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه شهرستان پلدشت در جلسه حجاب و عفاف شهرستان که در محل فرماندهی انتظامی شهرستان پلدشت برگزار شد گفت ترویج بی عفتی و بی حجابی   بزرگترین ضربه به بانوان جامعه  بوده و بنیان خانواده را سست و از هم گسسته می کند و مهمترین عامل برای استحکام خانواده ها حجاب و عفاف است .

حجت الاسلام طالبی خاطر نشان کرد  در بحث حجاب و عفاف بایستی تمامی مسئولین و نهادها و سازمان ها در کنار پلیس باشند تا چرا که حجاب و غفاف از توطئه های دشمن برای تضعیف فرهنگ جامعه . و بی عفتی و بی حجابی جامعه را به فساد و بی بند باری می کشاند و عقوبت الهی را در پی دارد .

سرهنگ جباری سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پلدشت هم در این جلسه  خطاب به افراد محدودی که به کشف حجاب و هنجار شکنی در جامعه مبادرت می ورزند گفت : با چنین افرادی  طبق قانون برخورد خواهد شد .

 

 

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • تحکیم بنیان خانواده با سبک زندگی اسلامی
  • سنت‌ها و سبک زندگی اسلامی در کردستان جریان دارد
  • نشست کارگروه تخصصی پایداری خانواده و زیست عفیفانه
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • ترویج سبک زندگی اسلامی سبب استحکام بنیان خانواده می‌شود
  • آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده
  • از احساس احیای زمین‌های کشاورزی دانشگاه آزاد خاش تا حمایت از فعالیت دانش‌بنیان