Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ صادق کاظم زاد فرمانده انتظامی شهرستان نائین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت : ماموران انتظامی مستقر در ايستگاه بازرسي شهيد “شرافت” فرماندهی انتظامی شهرستان نائين حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه کاميون کشنده که از بندرعباس عازم اصفهان بود، مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود : ماموران پس از متوقف کردن خودرو با هماهنگی مقام قضائی از آن بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات یک هزار و ۱۷۵ کيسه۲۰ کيلوگرمي به وزن ۲۳ تن تخمه آفتابگردان خارجی قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نائین تصریح کرد : کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه را  ۲ میلیارد ریال برآورد کردند.
اين مقام انتظامي بیان کرد: در اين خصوص راننده کاميون دستگير و همراه پرونده به منظور اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامي شهرستان نايين در پايان با بیان اینکه قاچاق کالاهایی که در داخل کشور تولید می شوند به اقتصاد و اشتغال ضربه جدی وارد می آورد، گفت: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت های اصلی نیروی انتظامی است و ماموران انتظامی این فرمانده نیز با کنترل ویژه خودروهای ورودی در ایست و بازرسی شهید شرافت به شدت با قاچاقچیان کالا برخورد می کنند.

انتهای پیام  /س

کشف محموله تخمه آفتابگردان خارجی قاچاق در نایین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۱۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند

سرهنگ کرامت‌اله برومندی فرمانده انتظامی فراشبند اظهار کرد: در جهت برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک کامیون کمرشکن حامل یک دستگاه لودر مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی فراشبند با اشاره به اینکه لودر قاچاق است و کارشناسان ارزش آن را ۹۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند