Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:14:39 GMT

افزوده شدن قابلیت تصویر در تصویر به مرورگر کروم ۷۰

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۱۲۹۷

افزوده شدن قابلیت تصویر در تصویر به مرورگر کروم ۷۰

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، برای فعال کردن قابلیت تصویر در تصویر برای انتقال ویدئوی در حال پخش از پنجره ای به پنجره دیگر، باید ابتدا به یک سایت پخش ویدئو مانند یوتیوب مراجعه کرده و پخش ویدئویی را آغاز کنید.

سپس دو بار بر روی ویدئوی راست کلیک کنید تا یک منوی جدید کروم فعال شود. در این منوی تازه گزینه تصویر در تصویر یا Picture in Picture را انتخاب کنید و سپس ویدئوی منتخب در یک پنجره کوچک جدید ظاهر می شود و بر روی همه پنجره های دیگر باقی می ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حالت حتی اگر یک برنامه جدید را هم باز کنید، ویدئو بر روی این برنامه و تمامی پنجره ها باقی می ماند. برای فعال ماندن پخش هر ویدئو بر روی پنجره های مختلف نباید زبانه اصلی نمایش آن را ببندید و در این صورت نمایش ویدئو متوقف می شود. همچنین امکان انتقال و تغییر ابعاد پنجره نمایش هر ویدئو هم وجود دارد.

این خدمات از چند ماه قبل به نسخه اندرویدی کروم اضافه شده بود و در نسخه آزمایشی ۶۹ مرورگر کروم هم در دسترس بود. اما با عرضه نسخه ۷۰ کروم برای اولین بار در دسترس تمامی کاربران قرار گرفته است.

کد خبر 4435472

منبع: مهر

کلیدواژه: اینترنت فیلم کوتاه گوگل اربعین ۹۷ نوآوری شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امنیت اطلاعات فناوری نانو محمد جواد آذری جهرمی دانشگاه امیرکبیر گوگل هوشمندسازی هوش مصنوعی فناوری فضایی جیتکس اربعین 97 استارتاپ ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا/دوباره پنجره بسته می‌شود؟

دو بازیکن برزیلی حال حاضر فولاد خوزستان برای دومین بار از تیم سابق خود به فیفا شکایت کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جفرسون باهیا و لوسیانو پریرا دو بازیکن برزیلی کنونی فولاد و سابق مس رفسنجان که در نیم‌فصل اول بابت مطالبات فصل گذشته خود از نارنجی‌پوشان به فیفا شکایت کردند و موفق به بستن پنجره نقل‌وانتقالات این تیم شدند، بار دیگر اقدام خود را تکرار کرده‌اند!

نویدکیا: ترجیح می‌دهم بازی 3-3 شود تا اینکه گل نخوریم!

 

مدیران مس در نیم‌فصل برای باز کردن پنجره نقل‌وانتقالاتی خود با جفرسون و شیمبا بابت اصل مطالبات پارسال توافق کردند و با پرداخت پول توانستند پنجره خود را باز کنند، اما این دو بازیکن برزیلی همچنان مطالباتی از مس رفسنجان دارند و به همین خاطر بار دیگر به فیفا شکایت کرده‌اند.

در این خصوص پریرا بابت مطالباتی که از قرارداد امسال خود در نیم‌فصل اول از مس رفسنجان دارند، به فدراسیون جهانی شکایت جدیدی را برده است. همچنین جفرسون هم بابت آپشن‌های قرارداد فصل گذشته خود از مس رفسنجان به فیفا شکایت جدید کرده است.

به نظر می‌رسد ثبت این دو شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا بار دیگر این باشگاه را به دردسر خواهد انداخت، شکایت‌هایی که احتمالاً به‌زودی حکم نهایی آنها صادر و منجر به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی مس در ابتدای فصل آینده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پس از کروم، مرورگر ویوالدی هم به نسخه آرم ویندوز آمد
  • نسخه دسکتاپ مرورگر کروم به جمینای مجهز می‌شود
  • (ویدئو) موافقت دولت با کاهش مالیات بر ارزش‌افزوده کالا‌های اساسی
  • کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی
  • اسماعیلی: سند ملی سبک پوشش ایرانی و اسلامی تصویب شد
  • جارو برقی رباتیک، چه بخریم؟
  • آیا چیزی به نام قند سالم وجود دارد؟
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا
  • مس رفسنجان در خطر محکومیت فیفایی جدید!
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا/دوباره پنجره بسته می‌شود؟