Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مشتاق عشق رييس هیأت شنا ، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در این رقابت‌ها ٣٠ تیم باهم به رقابت می پردازند گفت: ٣٦٠ شناگر در رده‌های سنی ۸ و زیر ۸ سال، ۹ سال و۱۰ سال، ۱۱ و ۱۲ سال و همچنین ۱۳و ۱۴ سال در ٢٩ رشته و پنج مرحله در این مسابقات شرکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشارکت خوب شهرستان‌ها در این مسابقات تصریح کرد: در این رقابت‌ها تیم‌هایی از شهرستان‌های مشهد، نيشابور، سبزوار و تایباد نیز شرکت کردند که این موضوع سبب افزایش سطح رقابت ورزشکاران شده است.

مشتاق عشق با ابراز امیدواری از کسب مدالهای خوش رنگ برای استان افزود: از میان شناگران رده های سنی ۱۱ و۱۲ سال ۱۳ و۱۴ سال، تیم منتخب استان جهت شرکت در مسابقات شنای قهرمانی کشور نخبگان ورزشی که در آذر ماه سال جاری در مشهد برگزار می گردد انتخاب خواهند شد و تا مسابقات در اردوی متمرکز به تمرینات خود خواهند پرداخت. با حمایت و برنامه‌ریزی های خوب امیدوارم مدالها خوش رنگی برای استان بدست آوریم.

 

رييس هیأت شنا،شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی گفت: اختتامیه مسابقات لیگ شنای نوجوانان پايان سال جاری برگزار و به تیم‌های برتر کاپ قهرمانی، مدال و احکام و هدایای اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام//ز.م

 

مرحله اول، سومین دوره مسابقات لیگ شنای نوجوانان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شنا اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۱۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز

به گزارش جام جم آنلاین البرز، بهزاد غفاری بیان داشت: ۳۶۰ نفر از کارکنان سازمان فنی حرفه‌ای سراسر کشور در پنج رشته فوتسال، والیبال، دارت، شطرنج و تنیس روی میز به میزبانی اداره کل آموزش و فنی حرفه‌ای استان البرز رقابت می‌کنند.

وی؛ برگزاری جام شهدای مهارت در استان البرز با بیان اینکه یکی از الزامات ایجاد نشاط و انگیزه در بین کارکنان، ورزش است، عنوان کرد: این مسابقات از چهارم لغایت ششم اردیبهشت برای بانوان، و سیزدهم تا شانزدهم اردیبهشت ماه سال‌جاری در شهرستان کرج برگزار خواهد شد.

این مسئول برگزاری این جام را در استان مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: شناسایی و کشف استعداد‌های برتر ورزشی از مزایای چنین مسابقاتی بوده و فرصتی مناسب برای توسعه ورزش و گسترش فرهنگ تعالی ورزش است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز با بیان اینکه دو نفر البرزی در رشته دارت ویژه آقایان در این رویداد ورزشی شرکت کرده‌اند، افزود: استان البرز برای اولین بار میزبان این مسابقات است.

غفاری با اشاره به هزینه‌های بالای باشگاه‌های ورزشی، از مسئولان درخواست کرد تا امکانات ورزشی بیشتری با هزینه کم یا رایگان در اختیار کارمندان این اداره‌کل قرار دهند تا بتوان هم سلامت کارکنان را ارتقا داد و هم در مسابقات کشوری به موفقیت‌های چشمگیرتری برسیم.

مشخصات شرکت کنندگان بانوان:
۱۲ نفر شنا؛ دارت، تنیس روی میز هر کدام ۶ نفر به طور جداگانه و ۷ تیم والیبال برای بانوان در این جام شرکت کرده‌اند که جمعا ۱۳۰ نفر در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

مشخصات شرکت کنندگان آقایان:
۱۵ نفر شنا؛ دارت، تنیس روی میز هر کدام ۶ نفر به طور جداگانه و ۸ تیم والیبال و ۸ تیم فوتسال آقایان در این جام شرکت کرده‌اند که جمعا ۲۳۰ نفر در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • نبی رضایی در کانوی 1000 متر المپیکی شد
  • علی‌ آقامیرزایی جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد