Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:48:29 GMT

تپش قلب والیبال گلستان در لیگ ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۱۶۴۱

تپش قلب والیبال گلستان در لیگ ترکیه

گرگان – ایرنا – فصل جدید لیگ برتر والیبال ترکیه به عنوان یکی از لیگ های مطرح این رشته در جهان با حضور 4 ملی پوش مرد و زن گلستانی از اواخر مهر امسال آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، والیبال ریشه ای عمیق در گلستان دارد و ملی پوشان استان در سال های گذشته موفق به افتخارآفرینی های زیادی در عرصه های معتبر جهانی و آسیایی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حاج خوشگلدی وغیاث الدین صحنه، میکاییل یلمه، ابراهیم وعثمان سن سبیلی، شعبان چهارنایی، ادریس دانشفر، عبدالرحمان رئوفی، عظیم جزیده، پریز فرخی و خیلی های دیگر از ستاره های درخشان سپهر والیبال ایران و آسیا بودند که فرزند گلستان بودند.
پیشرفت والیبال گلستان در سال های اخیر هم ادامه داشته و ورزشکاران استان در رده های گوناگون به تیم ملی دعوت شدند که درخشان ترین آنها فرهاد قائمی و صابر کاظمی هستند.
این دو ملی پوش که از ارکان تیم ملی در سال های اخیر به شمار می روند، در آخرین افتخار آفرینی مدال طلای بازی های آسیایی جاکارتا را به سینه آویختند.
کاظمی که در جام ملت های والیبال درخشش کم نظیری داشت پس از این مسابقات و با 19 سال سن به عنوان جوانترین لژیونر تاریخ والیبال ایران راهی تیم زراعت بانک ترکیه شد.
پس از او فرهاد قائمی با تجربه که طلای بازی های آسیایی اینچئون و جاکارتا را با سال ها حضور مستمر و موثر در تیم ملی در کارنامه دارد نیز به این تیم پیوست تا جمع گلستانی های لیگ برتر ترکیه کامل تر شود.
لیگ ترکیه در چند سال اخیر، بعد از لهستان و ایتالیا یکی از جذاب‌ترین مقصدها برای بازیکنان والیبال کشورهای جهان و از جمله ایران است.
به جز مردان، والیبال گلستان در بخش زنان هم در این سال ها موفقیت هایی کسب کرده و با پرداختن به رده های سنی پایه و کشف استعدادها، ملی پوشان زیادی را روانه تیم ملی کرده است.
مهسا صابری و مونا آشفته از جمله گلستانی هایی والیبال زنان ایران هستند که در همه رویدادها و مسابقات معتبر آسیایی و جهانی جزو نفرات ثابت ترکیب تیم ملی محسوب می شوند.
این دو ملی پوش پس از درخشش در جام کنفدراسیون آسیا و کسب عنوان پنجمی این مسابقات به پیشنهاد و توافق با تیم 'باریکه سیر' در لیگ ترکیه و به عنوان اولین زنان لژیونر والیبال گلستان با قراردادی یک ساله راهی این کشور شدند.
به گزارش ایرنا بر این اساس لیگ والیبال زنان و مردان ترکیه در فصل جدید برای والیبال دوستان گلستانی رنگ و بوی ویژه و دلپذیری خواهد داشت.
تماشاگران و والیبال دوستانی که از انجام این ورزش در هر رده سنی در نقاط گوناگون شهری و روستایی استان استقبال پرشور دارند.
3091/1648

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال ليگ تركيه گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور سنگ ترانزیتی افغانستان به ترکیه از گمرک دوغارون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ناظر گمرکات استان خراسان رضوی گفت: اولین قطار حامل سنگ ترانزیتی از افغانستان به مقصد ترکیه وارد ایستگاه روزنک افغانستان شد.

جواد جعفری در ادامه افزود : با هماهنگی انجام شده و برای جلوگیری از توقف واگن‌ها، گمرک دوغارون تشریفات گمرکی این محموله را با کد این گمرک انجام خواهد داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برخی از بناهای تاریخی در گذشته چگونه به نظر می رسیدند (عکس)
  • لیر ترکیه در بازار تهران چقدر قیمت خورد؟
  • (تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • فیلم | برخورد وحشتناک قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه
  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد
  • عکس داخلی که روی دست عکس های مربوط به حیوان دوستی شهروندان ترکیه بلند می شود!
  • عبور سنگ ترانزیتی افغانستان به ترکیه از گمرک دوغارون
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور