Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق اینتر میلان و آث میلان باور دارد که سطح یوونتوس برای رقابت بر سر اسکودتو بسیار بالاتر از تیم های دیگر است و این حالت برای 2 تا 3 فصل آینده نیز ادامه خواهد داشت. 

طرفداری- هرنان کرسپو که چهارمین گلزن برتر تاریخ آرژانتین است و سابقه حضور در تیم هایی همچون اینتر میلان، آث میلان، چلسی و لاتزیو را دارد، به ستایش از کیفیت یوونتوس می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از وبسایت کالچومرکاتو، هرنان کرسپو در مصاحبه ای که با لا استامپا انجام داده، در رابطه با یوونتوس اینچنین گفت: 

آن ها در یک سطح دیگری هستند. من فکر نمی کنم که آن ها قهرمانی در اسکودتو را از دست بدهند. البته این تیم باید مراقب این باشد که مغرور نشود. اگرچه از نظر من، این سطح از موفقیت برای 2 و یا 3 سال دیگر نیز ادامه خواهد داشت. انتقال رونالدو نیز به این مسئله کمک خواهد کرد.

کرسپو در ادامه در رابطه با حضور رونالدو گفت:

او یکی از بهترین ها در تاریخ فوتبال است. امیدوارم که او به روند موفقیت خود در لیگ قهرمانان در ایتالیا نیز ادامه دهد و یوونتوس را در راه بردن این جام ارزشمند هدایت کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۱۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج نهفته در همدان، بهترین مکان برای مسافران نوروزی

یکی از مهم‌ترین مکان های گردشگری همدان که تلفیقی از تاریخ و فرهنگ ایرانیان با چاشنی طبیعت بکر و زیبای کوه الوند آمیخته شده، در دامان شهر دارالمومنین همدان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، عید نوروز هر ساله خاستگاه گردشگران زیادی از هموطنان عزیز است که برای تفریح و تماشای تاریخ ایران به دیار دارالمومنین قدم می‌گذارند؛ ما نیز بر آن شدیم تا به معرفی مکان‌های گردشگری پر شمار همدان بپردازیم.

سنگ‌نوشته‌های گنج‌نامه، نوشتارهایی از دوران داریوش بزرگ و خشایارشاه هخامنشی است که بر دل یکی از صخره‌های کوهستان الوند در فاصله ۵ کیلومتری غرب همدان و در انتهای درهٔ عباس‌آباد حکاکی شده‌است.

کتیبه‌ها هر کدام در سه ستون ۲۰ سطری به زبان‌های پارسی باستان، زبان ایلامی و بابلی نو نوشته شده‌اند و متن پارسی باستان در سمت چپ هر دو لوح جای گرفته‌است و پهنایی معادل ۱۱۵ سانتی‌متر دارد.

آبشار زیبای گنجنامه که در مجاورت این کتیبه‌ها قرار گرفته است، چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند و در تابستان با آب فراوان خود، آبادانی را برای همدان به ارمغان آورده و در زمستان نیز آبشار یخ زده گنجنامه، پذیرای جشنواره‌های زمستانی و یخ‌نوردی گوناگون است.

قطعاً هیچ مسافری از تماشای گنجنامه و آبشار و کتیبه‌های زیبای آن، پشیمان نخواهد گشت.

کد خبر 739497

دیگر خبرها

  • آمادگی وویچک شزنی برای کاهش دستمزد به منظور تمدید قرارداد با یوونتوس
  • قهرمان لیگ برتر گرد و خاک می‌کند: آینده هم از آن ماست
  • زمان سقوط رونالدو فرا رسید؟
  • رونالدو در محدوده پایان دوران ملی!
  • بهترین نجات دروازه های تاریخ فوتبال دنیا (فیلم)
  • لدلی کینگ: تیری آنری بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر انگلیس است
  • اندریک سریع‌تر از پله و رونالدو در گلزنی برای برزیل
  • گنج نهفته در همدان، بهترین مکان برای مسافران نوروزی
  • اورلین شوامنی: تونی کروس یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال است
  • ستاری: خیبر صعود کن و قهرمان شو!