Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@13:00:44 GMT

جزییات کاروان اربعین دانشگاه شهید رجایی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۱۶۷۴

جزییات کاروان اربعین دانشگاه شهید رجایی اعلام شد

مسئول کاروان اربعین دانشگاه شهید رجایی گفت:حدود ۳۶۰ نفر از دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه شهید رجایی به مدت ۱۰ روزعازم کربلای معلی می شوند.

«امیرمسعود شعبانی نیا» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان درباره کاروان اربعین دانشگاه شهید رجایی گفت: حدود 360 نفر از دانشجویان، اساتید و کارمندان  دانشگاه شهید رجایی به مدت 10 روزعازم کربلای معلی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کاروان اربعین دانشگاه شهید رجایی افزود: اعزام این کاروان از روز دوشنبه 30 مهرماه آغاز می شود و  9 آبان ماه نیز زمان بازگشت است.

 

وی با بیان اینکه اکثر این دانشجویان معلمان و آینده سازان کشور هستند گفت:امسال خانواده فرهنگیان نیز در این کاروان حضور دارند و کوچکترین زائر ما 5 ماهه و کهنسال ترین زائر ما 70 ساله است.

 

وی تصریح کرد: رشد قابل توجهی در ثبت نام کربلا در اربعین داشته ایم، سال گذشته  5 دستگاه اتوبوس به عراق رهسپار شد، امسال سه دستگاه اتوبوس اضافه کریم و 8 دستگاه اتوبوس حامل 360 زائر به کربلای معلی اعزام می شود.

 

شعبانی نیا گفت: پیاده روی کاروان را از نجف به سمت کربلا خواهیم داشت.

 

مسئول کاروان اربعین دانشگاه شهید رجایی یاد آور شد: از این 360 نفر، تعداد 140 نفر زائر خانم و 220 نفر آقا هستند.

 

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین موکب علمدار کربلا کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان مقام معظم رهبری اردبیل کانون های مساجد کربلا معلی پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ برزگر از ارائه آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان خبر داد و گفت: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده‌اند.


وی افزود: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهداء، کلیه جانبازان و آزادگان و همسرانشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص یافته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد