Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار دست به دست شده در فضای مجازی از نسبت خانوادگی « پری زنگنه » با روزنامه نگار منتقد عربستان می گویند در حالی که وی هر گونه ارتباط خود با این خاندان سعودی را رد می کند.

«پریرخ شاه‌یلانی» مشهور به «پری زنگنه» خواننده و پژوهشگر سرشناس ایرانیِ حوزه موسیقی محلی و فولکلوریک ایران با بیان اینکه حدود ۵ دهه قبل، یکی از دخترانش «شاه‌پری زنگنه» - با عموی جمال خاشقجی - «عدنان خاشقجی» - ازدواج کرده و حاصل این ازدواج هم دو فرزند بوده که اکنون نیز در قید حیات هستند؛ هر گونه ارتباط خود با این خاندان سعودی را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه یادآور شد: شایعات اخیر «عدنان خاشقجی» دلال اسلحه و عموی جمال خاشقجی را همسر بنده نسبت داده اند در صورتی که این ادعا کاملاً بی‌اساس است و همسر بنده یک ایرانی به نام «حسین زنگنه» است.

گفتنی است ؛ عدنان خاشقچی، دلال اسلحه و میلیاردر سعودی سال گذشته در سن ۸۲ سالگی در لندن درگذشت و «جمال خاشقجی» - روزنامه‌نگار منتقد رژیم سعودی – نیز به طرز مشکوکی در کنسولگری این کشور در استانبول ترکیه به قتل رسیده است

انتهای پیام / مهر - عصر ایران

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجتبی ذوالنوری، نماینده مجلس، با حضور در دانشگاه قم و با انتقاد از قالیباف اظهار کرد: در موضوع بازنشستگی بعضی از نماینده‌ها متوجه نشدند و رأی دادند از جمله خود بنده!

نماینده مردم قم در خصوص رای موافق به افزایش سن بازنشستگی و مخالفت با آن تشریح کرد: در این مورد موضوع به گونه‌ای مطرح ‌شد که بعضا نمایندگان به درستی متوجه بحث نشدند و حین رای‌گیری و با توجه به زمان بسیار محدود آن، به موضوع مورد بحث رای اشتباه داده ‌شد؛ در این خصوص هم چنین بوده که بنده و برخی نمایندگان به دلیل تداخل مباحث متوجه نشده و به اشتباه رای دادیم که وقتی موضوع مشخص شد شخصا هم به صورت علنی و هم از طریق نامه به دبیر شورای نگهبان اعلام کردم که این مصوبه ایراداتی دارد و شرعا نیز اشکال دارد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899007

دیگر خبرها

  • بیژن زنگنه متهم ناترازی بنزین/ احیای پالایشگاه‌سازی در دولت سیزدهم
  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است
  • لحظه دوست داشتن و دوست داشته شدن، لحظه واقعی زندگی است
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!
  • مارکوس تورام پس از قهرمانی اینتر: تیری آنری بهترین عموی منه؛ اگه من به اینجا رسیدم به خاطر زحمات اونه / زیرنویس فارسی
  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • از ابتدا پیوند عمیقی میان فلسفه و باستان شناسی وجود داشته است
  • سیل در روستای ده‌جمال بهاباد
  • تشکر ستاره اینتر از عمو تیری: بهترین عموی دنیا!‏