Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وبسایت افشاگر ویکی‌لیکس گزارش داد که یک روزنامه بوسنیایی با انتشار تصاویری مدعی شده که این تصاویر مربوط به جسد تکه‌تکه شده جمال خاشقجی است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، وبسایت افشاگر «ویکی‌لیکس» گزارش داد که یک روزنامه بوسنیایی با انتشار تصاویری مدعی شده که این تصاویر مربوط به جسد تکه‌تکه شده «جمال خاشقجی» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته ویکی لیکس این رونامه مدعی شده که تصاویر متعلق به جسد جمال خاشقجی است و منبع تصاویر را رسانه‌های ترکیه عنوان کرده اما تا این لحظه این تصاویر در رسانه‌های ترکیه مشاهده نشده است.

ویکی لیکس دقایقی بعد ضمن حذف این توییت اعلام کرده که تصاویر ارائه شده از سوی این روزنامه بوسنیایی جعلی و متعلق به یک حادثه دیگر بوده است.

در همین حال خبر ارائه شده از سوی این روزنامه بوسنیایی نیز لحظاتی پس از انتشار آن غیر فعال شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جمال خاشقجی ناپدید شدن جمال خاشقجی قتل جمال خاشقجی ویکی لیکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۱۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،امیرحسین سلیمانی گفت: زنی میانسال با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد که فردی با هویت مشخص به مغازه من مراجعه کرد و اقدام به خرید ۳ دستگاه گوشی تلفن همراه با رسید بانکی کرد که پس از ساعتی متوجه شدم پولی به حساب من واریز نشده و از من کلاهبرداری شده است.
وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فرد کلاهبردار با بیان اینکه کارت بانکی خود را همراه ندارد و وجه گوشی‌های موبایل خریداری شده را به صورت اینترنتی پرداخت می‌کند؛ با نشان دادن یک رسید بانکی جعلی پس از دریافت گوشی‌های موبایل، فروشگاه را ترک می‌کرده است.
رئیس پلیس فتا فارس بیان کرد: کارشناسان با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی‌های فنی، متوجه این موضوع شدند که متهم با هویت‌های جعلی برای خرید موبایل به ۳ موبایل فروشی دیگر نیز مراجعه و با ارائه یک رسید بانکی جعلی مجموعاً ۱۲ گوشی موبایل به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را تحویل و محل را ترک کرده است.
سلیمانی ادامه داد: کارشناسان تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق به شناسایی متهم در کمترین زمان ممکن شدند و با هماهنگی قضایی وی را در یکی از محلات شیراز دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه متهم پس از مشاهده مدارک و مستندات پلیس به جرم خود اقرار کرد، گفت: هم استانی‌های عزیز برای جلوگیری از اینگونه کلاهبرداری‌ها باید سامانه پیامکی حساب‌های خود را فعال کنند تا با دریافت پیامک از طرف بانک مربوطه از انجام عملیات بانکی مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

این مقام انتظامی به هموطنان توصیه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.gov.ir (بخش گزارشات مردمی) و یا با شمار تماس ۰۹۶۳۸۰ با همکاران در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • (تصویر) واکنش احسان علیخانی به انتشار یک عکس جعلی
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • تکاپوی اروپائیان در پی تهدید تلافی جویانه ایران
  • طالبان گزارش افغانستان اینترنشنال را تکذیب کرد
  • گزارش افغانستان اینترنشنال باز هم جعلی درآمد
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز
  • هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی را اطلاع دهید
  • صادق خلخالی در فروردین ۵۸: زمانی می‌خواستیم جنازه‌ی منحوس پهلوی را آتش بزنیم/ اعدام هویدا یک عمل انقلابی بود
  • دستگیری کلاهبردار رسید ساز جعلی در غرب استان تهران