Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نان‌ها با در معرض هوا قرار گرفتن خشک شده و به طور معمول روانه ظرفی می‌شوند که مختص جمع آوری نان خشک هستند.

عدم مراقبت در نگهداری نان‌ها سالانه هزینه هنگفتی را به هزینه‌های جاری خانواده‌ها اضافه می‌کند و متاسفانه خانواده‌های ایرانی نیز در دور ریز نان‌ها رکوردار بوده و برنامه مشخصی برای جلوگیری از این اسراف ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جامعه امروز  در میان بسیاری از خانواده‌ها مصرف نان باگت طی سال‌های اخیر زیاد شده است و کمتر از نان‌های سنتی استفاده می‌شود و نان‌های صنعتی جایگزین انواع نان سنتی شده‌اند و البته این موضوع در کاهش میزان دور ریز نان تاثیر چندانی نداشته است.

نان باگت به عنوان یکی از انواع نان‌های سنتی با در معرض هوا قرار گرفتن خشک و بلا استفاده می‌شود و افراد باید در نگهداری از آن و مصرف بهینه از آن، به طور صحیح اقدام کنند.

بهترین شیوه نگهداری از انواع نان نگهداری دور از نور خورشید و در دمای معمول خانه است اما اگر به هر دلیلی نان‌هایی که برای منزل خرید کرده‌اید خشک و بیات شد و تازگی خود را از دست داد، با دانستن ترفندی ساده و کاربردی دوباره آن را تازه و قابل استفاده کنید.

یک قاشق آب آشامیدنی را در حجم فویل آلومینیومی مورد نیاز برای نانی که در اختیار دارید بریزید و سپس نان باگت را در فویل پیچیده و درون ماکروفر قرار دهید. در کمتر از 10 دقیقه نان باگت خشک شده تازگی نسبی خود را بازیافته و قابل استفاده خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذاب ترین ها شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی

محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق شدند تحقیقاتی را به ثمر برسانند که در بررسی دقیقتر تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی موثر است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، حامد دانشور دانش‌آموخته دکتری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مجری طرح «مدل سازی و تحلیل تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده توان با ترانزیستور گسسته در محفظه شیلد روزنه دار» با بیان اینکه تقویت کننده توان یکی از بخش‌های اصلی هر تجهیز مخابراتی است، افزود: تأثیرپذیری الکترومغناطیسی این تقویت کننده یکی از مسائل مهم در عملکرد این تجهیزات است.


وی خاطر نشان کرد: پژوهش‌های انجام شده در این حوزه، عملکرد کل مدار تقویت کننده تحت تابش میدان‌های الکتریکی مجاور آن را به صورت همزمان مورد تحلیل قرار نمی‌دهند. در این پژوهش، عملکرد کل مدار تقویت کننده توان تحت تابش میدان الکتریکی در یک محفظه شیلد روزنه دار به صورت تمام موج تحلیل شد.


به گفته محقق دانشگاه صنعتی امیرکبیر، برای انجام این پژوهش، ابتدا یک تقویت کننده توان با مشخصات موردنظرطراحی گردید و سپس این تقویت کننده برای کاهش اثرات میدان‌های تابشی مجاور درون یک محفظه شیلد روزنه دار قرار گرفت.


وی ادامه داد: در ادامه با تحت تابش قراردادن این محفظه، تأثیرپذیری عملکرد تقویت کننده توان تحلیل شد.


فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیان کرد: با استفاده از نتایج و روش ارائه شده در این پژوهش می‌توان تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تجهیزات مخابراتی مختلف نظیر موبایل و ماهواره‌های مخابراتی را با دقت بیشتر مورد بررسی قرار داد.


دانشور عنوان کرد: از نتایج حاصل از این پژوهش تاکنون دو مقاله منتشر شده که تمرکز اصلی آن‌ها روی تحلیل تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده با تعمیم روش عددی تفاضل محدود حوزه زمان است.


وی افزود: برای ادامه این پژوهش، با فراهم کردن ترانزیستور مورد استفاده در طراحی تقویت کننده توان موردنظر و ساخت این تقویت کننده، می‌توان نتایج حاصل از این پژوهش را با نتایج حاصل از اندازه گیری صحت سنجی نمود.


وی با اشاره به ویژگی‌های این پژوهش گفت:دقت بالاتر در تحلیل تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت توان در مقایسه با روش‌های دیگر و تحلیل‌های نرم افزاری و همچنین کاهش تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی مختلف به کمک محفظه شیلد روزنه دار از ویژگی‌های این تحقیق بوده است.


گفتنی است، اساتید راهنمای این پروژه دکتر احد توکلی و دکتر پریسا دهخدا از اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر بوده اند.

دیگر خبرها

  • دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای هنر با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود
  • حضور اساتید برجسته در دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای در ادبیات و هنر
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی
  • با 6 تکنیک کهن ژاپنی زندگی و روابط تان را متحول کنید
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری
  • بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری است
  • نویز کنسلینگ چیست و چه کاربردی دارد ؟
  • اتصال سیستم پیامک (SMS) به CRM: راهنمای کاربردی
  • نگرانی از حضور صلواتی دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای/ دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادغام می شود؟