Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@15:12:00 GMT

شاخص بورس ۵۶۴۶ واحد رشد کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۲۱۲۷

شاخص بورس ۵۶۴۶ واحد رشد کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۵۶۴۶ واحد رشد کرد.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۲ میلیارد و ۶۹۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۹۲۰ میلیارد تومان در ۱۶۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۵۶۴۶واحدی در ارتفاع ۱۸۸هزار و ۵۷۵واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی پارس و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل نمادهای معاملاتی لابراتورسازی دکتر عبیدی، فولاد خراسان و صنعتی بهشهر با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص بورس شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۱۶۵۰واحد، کل (هموزن) ۶۷۵واحد، قیمت (هموزن) ۴۷۶واحد، آزاد شناور ۶۱۸۳واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم به‌ترتیب ۴۵۶۷و ۹۲۸۶ واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۱۵۲میلیون ورقه به‌ارزش ۸۳۴میلیارد تومان در ۱۰۷هزار نوبت، آیفکس ۶۸واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰۸۹واحد قرار گرفت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بورس شاخص بورس معاملات بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارگردانی به نفع یا به ضرر بورس؟

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، برزو حق شناس، کارشناس و فعال بازار سرمایه در رابطه با فلسفه بازارگردانی و مخالفت یا موافقت با این موضوع بیان کرد: بنده قصد ندارم به این موضوع به عنوان یک دیدگاه صفر و صد نگاه کنم. در مجموع، اگر بخواهیم بگوییم که بازارگردانی از سال ۹۹ به بعد برای بازار سرمایه مفید یا مضر بوده است؟ باید به این نکته توجه کرد که بازارگردانی در مقاطعی، نقدشوندگی بازار را بالا برده و اجازه داده است افرادی که قصد خروج از بازار و یا ورود به آن را داشته‌اند این کار را انجام دهند و این موارد از جمله محاسن بازارگردانی محسوب می‌شوند، ولی در مجموع، اگر بخواهیم مزایا و محاسن آن را کنار هم بگذاریم به نظر بنده، بازارگردانی به ضرر بازار سرمایه بوده؛ به‌طوری که بیشتر به بورس ضربه زده است تا این‌که بخواهد برای آن کمک‌کننده باشد و برای این موضوع، دلایل خاص خودم را دارم. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J3A

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • بازارگردانی به نفع یا به ضرر بورس؟
  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • چرا بورس درجا می‌زند؟!
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص