Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@06:26:05 GMT

لیونی: دولت نتانیاهو تسلیم حماس شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۲۲۷۵

لیونی: دولت نتانیاهو تسلیم حماس شده است

تزیپی لیونی، از رهبران اپوزیسیون اسرائیل با انتقاد از نخست‌وزیر این رژیم، مدعی شد که دولت نتانیاهو در حال مذاکره غیر مستقیم با جنبش حماس است.

به گزارش ایسنا، تزیپی لیونی در گفت‌وگو با شبکه ۱۰ این رژیم مدعی شد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل مذاکرات غیر مستقیمی با حماس به راه انداخته است. او گفت دولت نتانیاهو تسلیم حماس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیونی افزود: اسرائیل سیاست اشتباهی را درباره غزه در پیش گرفته است.

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: من به جای مذاکرات مستقیم با تشکیلات خودگردان فلسطین، تغییر رویکرد حماس و عاری کردن غزه از سلاح را به عنوان یک هدف مشترک بین‌المللی پیشنهاد می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام حماس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۲۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ایران به پایگاهی که نتانیاهو از همان‌جا تهدید می‌کرد

نواتیم پایگاهی است که نتانیاهو با حضور در آن، تهدید کرده بود که حماس را نابود خواهد کرد و به پیروزی کامل خواهد رسید.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو در ژانویه ۲۰۲۴(دی ماه ۱۴۰۲) در پایگاه هوایی نواتیم ضمن حضور مقابل یک جنگنده اف-۳۵ گفت: «جنگ ادامه دارد و تا پایان ادامه خواهد داشت، تا زمانی که همه اهداف خود را به دست بیاوریم. بازگشت اسرا، از بین بردن حماس و اطمینان از اینکه غزه دیگر تهدیدی برای اسرائیل نخواهد بود. ما تا پیروزی کامل به مبارزه در زمین، دریا و هوا ادامه خواهیم داد.»

نواتیم یکی از پایگاه‌های مهم رژیم صهیونیستی است؛ به طوری که جنگنده‌های پیشرفته اف-۳۵ آمریکا، در آن حضور دارد. همچنین، برخی از هواپیماهای آمریکایی که حامل کمک‌های نظامی به اسرائیل بودند، در این پایگاه فرود می‌آمدند.

در اکتبر ۲۰۲۳، دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «هواپیمای حامل مهمات آمریکایی در پایگاه هوایی نواتیم فرود آمد.»

نکته بسیار مهم دیگر، این است که حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران از پایگاه نواتیم صورت گرفته بود.

در حمله انتقام جویانه ایران به سرزمین‌های اشغالی، پایگاه هوایی نواتیم یکی از اهدافی بود که با موفقیت مورد هدف قرار گرفت.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • مقام حماس: آتش‌ بس دائمی همچنان اولویت اصلی مذاکرات است
  • حماس: اولویت ما همچنان استقرار آتش‌بس دائمی در غزه است
  • حماس: اولویت ما همچنان استقرار آتش بس دائمی در غزه است
  • سی‌ان‌ان: اسرائیل حمله به رفح را به تأخیر انداخت
  • مذاکرات مهم آمریکا، اسرائیل و مصر درباره عملیات رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۷۲۹ نفر رسید/ درخواست وزیر اسرائیلی برای اشغال نوار غزه
  • مذاکرات مهم آمریکا، اسرائیل و مصر درباره عملیات رفح
  • حمله ایران به پایگاهی که نتانیاهو از همان‌جا تهدید می‌کرد
  • ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به میانجی‌ها
  • اسرائیل مدعی شد: حماس علاقه‌ای به آتش بس ندارد
  • اعلام آماده باش حزب الله برای جنگ بزرگ با اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۶۸۶ تن رسید