Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، جردن باروز در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جهانی بوداپست مجارستان با نتیجه 6-5 در برابر سیداکوف روسیه ای شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

بدین ترتیب مصطفی حسین خانی با این نتیجه شانس رسیدن به رقابت های شانس مجدد را از دست داد و اولین حذف شده کاروان کشتی ایران در این مسابقات نام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جردن باروز مصطفی حسین خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد

دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن و مدیر فنی تیم کشتی آزاد مازندران گفت: شکست بروکس دور از ذهن نخواهد بود و ضمن آنکه شکست تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کشورمان برداشت.

به گزارش مشرق، سیدمراد محمدی در خصوص مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا اظهار داشت: این پیکارها در حالی برگزار شد که مهم‌ترین اتفاق آن مربوط به مبارزه وزن ۸۶ کیلوگرم بود که آرون بروکس جوان توانست در ۲ مبارزه دیوید تیلور را شکست دهد. به طور قطع مشخص شدن ترکیب تیم کشتی آزاد آمریکا تا حدودی به نفع کشتی‌گیران ما در المپیک پاریس خواهد شد چرا که بار روانی زیادی را از دوش ملی‌پوشان ما برداشته است. البته نباید از این موضوع غافل شد که این نفرات جوان می‌توانند تهدید جدی در المپیک نه تنها برای ملی‌پوشان کشورمان بلکه برای سایر مدعیان باشند.

وی این راهم گفت: شکست بروکس دور از ذهن نخواهد بود چرا که اکنون بار روانی به دلیل غیبت تیلور از کشتی کشورمان برداشته شد. پیروزی مقابل این حریف آمریکایی به طور قطع به تفکر و آنالیز دقیق کادر فنی تیم ملی بازمی‌گردد. مهم‌ترین اتفاقی که رخ داد مربوط به تغییر نفرات جوانی بود که به جای بزرگانی از جمله جی‌دن کاکس، توماس گیلمان و جردن باروز انتخاب شدند. البته کایل اسنایدر و کایل دیک نیز از نفرات باتجربه آمریکا در المپیک به حساب‌می‌آیند که می‌توانند در پاریس رقبای خود را به چالش بکشند.

دارنده مدال طلای پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۰۶ جهان در گوانگژو چین ادامه داد: حضور تیلور بار روانی زیادی را به کشتی ما تحمیل می‌کرد. تیلور به دلیل آمادگی خوب بدنی، شرایط را برای نماینده کشورمان طی این سال‌ها سخت کرده بود و همه رقبای او از جمله یزدانی، فشار و استرس زیادی مقابل او متحمل می‌شدند.

دارنده طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ دوحه همچنین در خصوص بازگشت کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد به روی تشک، گفت: حسن یزدانی با نظر پزشکان ۱۵ اردیبهشت ماه به روی تشک بازخواهد گشت و پس از آن سرمربی و کادر فنی در خصوص او تصمیم‌گیری خواهند کرد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • (عکس) استوری متفاوت دیوید تیلور در واکنش به حذف از المپیک
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • صعود دو بوکسور ایران به فینال تورنمنت قرقیزستان/ صفری برنز گرفت
  • سرمربی تیم ملی کشتی آزاد: شکست تیلور به آرامش روانی تیم ما کمک می کند
  • ششمین سهمیه المپیک پاریس به نام مهمدی/ تیم کشتی فرنگی تکمیل شد
  • امین کاویانی نژاد پنجمین المپیکی کشتی فرنگی ایران
  • امین کاویانی‌نژاد المپیکی شد