Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@11:33:24 GMT

یک مدافع بهترین گلزن استقلال در لیگ هجدهم

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۲۳۳۵

یک مدافع بهترین گلزن استقلال در لیگ هجدهم

بهترین گلزن استقلال تا پایان هفته نهم لیگ هجدهم یک مدافع است.

به گزارش ورزش سه، استقلال با شکست سایپا به رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد و فعلا شرایط خوبی دارد اما هنوز مهاجمان این تیم در گلزنی راه نیفتاده اند و آمار خوبی ندارد.


نکته عجیب این است که در طول 9 بازی که استقلال در این فصل در لیگ برتر برگزار کرده 9 گل زده که 3 گل آن را وریا غفوری وارد دروازه حریفان کرده است، بازیکنی که در پست دفاع راست و وینگر راست بازی می کند و چندان به دروازه حریفان نزدیک نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وریا غفوری با 2 گل به ذوب آهن در هفته دوم لیگ برتر و یک گل به سایپا در هفته نهم بهترین گلزن این فصل استقلال است و موفق تر از سایر بازیکنان این تیم در گلزنی بوده است.

 


به جز وریا غفوری که 3 گل برای استقلال در لیگ برتر زده است، مرتضی تبریزی، مهدی قائدی، فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر و الهیار صیادمنش یک گل برای تیم زده اند و یک گل این تیم هم با گل به خودی علی عبدالله زاده وارد دروازه تراکتورسازی شده است.


البته به نظر می رسد شفر مثلث تهاجمی خود را پیدا کرده است و مرتضی تبریزی، صیادمنش و قائدی بازیکنانی هستند که در کنار فرشید اسماعیلی می توانند خط آتش استقلال را به یکی از خطرناک ترین خط حمله های لیگ برتر تبدیل کنند.


استقلال تا قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان شرایط خوبی در خط حمله نداشت اما این تیم در دو بازی آخر خود 4 گل زده و حالا بعد از پدیده، سپاهان، تراکتورسازی و پارس جنوبی جم بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد.

استقلال تهران وریا غفوری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاحبه جنجالی سیاوش یزدانی علیه هم‌تیمی‌های سابقش!

به گزارش ورزش سه، سیاوش یزدانی مدافع سپاهان توانست  فرم مطلوب خودش را دوباره بازیابی کند تا از مهره‌های ثابت ترکیب مورایس باشد. او در پایان سال ۱۴۰۲ به عنوان مدافع سپاهان از عملکرد داشته بسیار راضی است.
یزدانی که از مدافعان استقلال در فصل شکست ناپذیری این تیم بود، در آخرین روز فوتبالی سال درد دلهایش را با خبرنگاران در میان گذاشت.

مدافع سپاهان پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر گل گهر در گفتگو با خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم به این برد با توجه به شرایط بازی خیلی احتیاج داشتیم و خداراشکر شرمنده هواداران نشدیم و یک عیدی خوب به آنها دادیم. امیدوار هستم در ادامه لیگ هم موفق شویم.

یزدانی درباره سالی که گذارند خاطرنشان کرد: هیچکس نمی‌داند در این ۲ سال چه به من گذشت. نمی‌خواهم راجع به آن صحبت کنم اما چه هم تیمی های من در استقلال و چه هم تیمی های من در سپاهان، می‌دانند که دو بازی قبل از سرباز شدنم، مقابل نفت مسجدسلیمان زیرم خالی شد و زمین خوردم. استخوان لگن من شکست و چون سربازی رفته بودم و ورزش نمی‌کردم، نمی‌دانستم استخوان کمرم شکسته!

وی افزود: آنجا هم استخوان اضافه جمع شده بود و حتی نمی‌توانستم بخوابم. در راه رفتن معمولی هم مشکل داشتم.‌ با کلی امید و آرزو بعد از ۱۰ ماه برگشتم استقلال و دیدم نمی‌توانم راه بروم؛ بچه‌های استقلال می‌دانند ولی همه سکوت کردند و بعد از آن انگ خیانتی که به من چسباندند، من از مربی خواهش کردم و گفتم من هر روز که بازی می‌کنم، از من ۱۰۰ می‌خواهند ولی اگر ۵۰ هم بازی کنم، هیچکس از من قبول نمی‌کند. با عصا تمرین می‌رفتم و تیم بازیکن نداشت، مجبور شدم بازی کنم. یک پنالتی هم شکل گرفت و بعد از این همه خدمتی که دلی کردم، این شرایط به وجود آمد. من برای استقلال کم نگذاشتم ولی همه پشتم را خالی کردند. مربی خارجی که من را نمی‌شناخت ولی بچه‌ها دیده بودند. من سر تمرین گریه می‌کردم ولی هیچ زمانی هم وجود نداشت. تمام دکترهای دنیا را رفتم و هیچکس ندیده بود، آنجا استخوان اضافی تشکیل شود. من می‌خواستم از فوتبال خداحافظی کنم و گفته بودم اگر ۱۰۰ بازی نکنم، آبروی من می‌رود و بعد از ۴ عملی که هیچکس خبر نداشت، با شرایط روحی و روانی خاص، قرص افسردگی هم خوردم.

مدافع سپاهان تاکید کرد: به هر حال استقلال بحث خیانت را باز کرد و هیچکس، هیچ حرفی نزد. من می‌خواستم به روزهای اوجم برگردم و حالا به ۸۰ درصد شرایطم بازگشتم. حتی سپاهان هم که باشگاه من است، پای مصدومیت من نایستاد. همیشه روند خوبی داشتم اما اگر ۶ ماه خوب نباشی، هیچکس منتظرت نمی‌ماند. به فوتبالیست‌ها می‌گویم که پهلوان زنده را خوش است. سپاهان می‌دانست که شرایط من بحرانی است و در لیست مازاد بودم اما عمل چهارم که عمل سختی بود و کسی در دنیا انجام نداده بود را انجام دادم.

او تصریح کرد: من از بازی با زنیت آماده بودم ولی به من بازی نمی‌دادند. بازیکنی که روی نیمکت نشسته چگونه خودش را نشان بدهد؟ به آقای نیکفر گفتم که من قبل از شما از سپاهان رفتم و با من این کار را نکنید. دوست نداشتم بروم و نمی‌خواستم به عنوان یک شکست خورده بروم. برگشتم و هیچکس در این ۲ سال دست من را نگرفت. حتی دوست و رفیق هم نداشتم و به خودم افتخار می‌کنم چرا که دست گذاشتم روی زانوی خودم تا بلند شوم.

این مدافع باتجربه با اشاره به فیلم از گور برخاسته توضیح داد: نمی‌خواستم حرف بزنم و هر ۲-۳ سال یک بار صحبت می‌کنم اما آنقدر دشمن دارم که از زمین و زمان من را می‌زنند.

یزدانی درباره بازگشت به تیم ملی ایران گفت: خاطرات خوشی از تیم ملی نداشتم و سالی که آماده بودم، بازی نمی‌کردم و به من تهمت می‌زدند. همه جوره خواستند من را بزنند و این فوتبال خیلی کثیف است. مسائل غیر فوتبالی من را دور کرد و سربازی هم آمد. برگشتم به شرایط و امیدوار هستم به تیم ملی هم برگردم.

در پایان تاکید کرد: به آنها سال را تبریک می‌گویم و تشکر می‌کنم که پای من ماندند. می‌خواستم مربی و هم‌تیمی از من حمایت کند اما هیچکس دست من را نگرفت. امیدوار هستم من را بخشیده باشند و امیدوار هستم همیشه برای آنها خوب بازی کنم.

دیگر خبرها

  • بهترین گلزن استقلال در سال ۱۴۰۲؛ مهدی قائدی با ۶ گل!
  • نبرد سخت پنج گلزن برتر لیگ در سن‌سیروس انزلی
  • غیبت چهار گلزن برتر لیگ برتر در تیم ملی
  • یک مدافع بهترین گلزن استقلال شد!
  • درد دل سیاوش یزدانی؛ کمرم شکست ولی استقلال پشتم را خالی کرد!
  • مصاحبه جنجالی سیاوش یزدانی علیه هم‌تیمی‌های سابقش!
  • مدافع استقلال بازی بعدی تیمش را از دست داد
  • صعود شهداب به نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال/ درگیری در ست پایانی
  • عنوان بهترین گلزن سال در دسترس ستاره استقلال
  • عنوان بهترین‌ گلزن سال در دسترس ستاره استقلال