Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید خدابخش روز شنبه در حاشیه بازدید از بزرگراه تبریز - اهر به ایرنا اظهار داشت: تاکنون 10 کیلومتر از این بزرگراه آسفالت ریزی شده و کار آسفالت ریزی تا آذر ماه به اتمام خواهد رسید.
وی با اشاره به مدیریت دو گلوگاه مهم در این مسیر ادامه داد: 2 کیلومتر از مسیر تراشه برداری انجام شده و تا 2 هفته آینده آماده برای حمل و نقل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خدابخش با اشاره به مشکل کمبود ماشین آلات سنگین برای تکمیل بزرگراه تبریز - اهر گفت: هم اکنون 150 دستگاه ماشین الات سنگین در این محور مشغول فعالیت است.
وی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده 15 کیلومتر باقی مانده از بزرگراه تبریز- اهر هم سال آینده به اتمام می رسد.
وی ادامه داد: همچنین 10 کیلومتر از سه راه خواجه به سوی ورزقان نیز آماده بهره برداری است و تا پایان این هفته افتتاح می شود.
6120/518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی بزرگراه حمل و نقل تبریز بهره کیلومتر راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۲۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۰ کیلومتر مسیرگشایی در معابر تبریز

شهردار تبریز از طراحی و اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی به طول ۲۰ هزار و ۴۰۱ متر خبر داد و گفت: اولویت شهرداری تبریز اجرای پروژه‌های مسیرگشایی در بافت‌های حاشیه‌نشین و فرسوده شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب هوشیار ظهر امروز _سه‌شنبه بیست و هشتم فروردین_ در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به بودجه ۳۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری تبریز در سال جاری اظهار کرد: ۲۳ هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی سال جاری است که از این اعتبار عمرانی، ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های مسیرگشایی اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های مسیر گشایی در نقاط مختلف شهر، به خصوص مناطق کم‌برخوردار افزود: در ۲ سال گذشته بیشترین تمرکز شهرداری تبریز احصا و تکمیل پروژه‌های مسیر گشایی مصوب در بودجه سال‌های گذشته بود که در این راستا ۳۱ رشته مسیر گشایی طراحی شده که برخی از این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده و طرح‌های باقیمانده نیز طبق زمانبندی اجر خواهد شد.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: از ۳۱ پروژه مسیر گشایی شهرداری تبریز در نقاط مختلف شهر ۱۳ پروژه تکمیل و به بهره‌برداری رسیده و ۱۸ پروژه مسیر گشایی نیز در دست اجرا است.

هوشیار با اشاره به اجرای فاز اول بزرگترین مسیر گشایی شهر تحت عنوان نجات تبریز، تصریح کرد: اولویت شهرداری تبریز اجرای پروژه‌های مسیر گشایی در بافت‌های حاشیه‌نشین و فرسوده شهر است.

وی تسهیل تردد شهروندان و ایجاد مسیر دسترسی برای نیروهای امدادی همچون اورژانس و آتش نشانی در بافت فرسوده را بخش دیگری از اهداف اجرای پروژه‌های مسیرگشایی دانست و تاکید کرد: در کنار تسهیل تردد شهروندان و نیروهای امدادی، اجرای پروژه‌های مسیر گشایی ارزش‌افزوده مناطق کم‌برخوردار شهر را بالا می‌برد.

شهردار تبریز گفت: فرایند تملک املاک واقع در مسیر، روند اجرای پروژه‌های مسیر گشایی را طولانی کرده است و همکاری و استقبال شهروندان از طرح‌های مسیر گشایی می‌تواند به تسریع اجرای این پروژه‌ها منجر شود.

مسیر گشایی خیابان عرفان در شهرک تجلایی، دسترسی به ترمینال تبریز ،۱۸ متری والایی، مناف‌زاده، فلسطین جنوبی، اتصال ولیعصر به پل ولایت ،۱۸ متری حمید مرزداران، علیپور، آرامیان، علی بقال، ۲۴ متری و ۳۵ متری صنعتگران جزو پروژه‌های اجرا شده مسیرگشایی در دو سال گذشته بوده است.

بخش دیگری از پروژه‌های مسیر گشایی نیز از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برخوردار بوده و مطابق زمانبندی موجود به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 745156

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۰ کیلومتر مسیرگشایی در معابر تبریز
  • غرب سمنان سیراب می‌شود/ طرح ملی آبرسانی به گرمسار در یک قدمی بهره‌برداری
  • بهره‌برداری از خط ۵ بی‌آرتی اصفهان تا نیمه نخست ۱۴۰۳
  • ضرورت تسریع در بهره برداری از طرح تونل انرژی تبریز
  • ضرورت تسریع در بهره برداری از طرح مهم تونل انرژی تبریز
  • بهره‌برداری از طرح ضلع شمالی بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی
  • شبکه‌های اصلی پایاب خداآفرین شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • ◄ اتصال قراملک به بازار تبریز با بهره برداری از خط ۲ متروی تبریز
  • بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح پل صاحب روضات ۳ ماه زودتر از موعد مقرر