Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از دستگیری اعضای باند حرفه ای قاچاق و کشف بیش از دو تن مواد افیونی در عملیات شب گذشته پلیس شهرستان "نیکشهر" خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، سردار محمد قنبری در تشریح این خبر به اصحاب رسانه گفت:  در راستای مبارزه شبانه روزی با سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیکشهر با پشتیبانی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (ع) از فعالیت یک باند بزرگ قاچاق مواد افیونی که با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی را از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند، مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان نیکشهر پس از چندین شبانه روز تحقیقات گسترده پلیسی با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند حرفه ای قاچاق، شب گذشته قاچاقچیان را در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی کوهستانی شهرستان شناسایی و با آنان درگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این عملیات شبانه که با آتش پرحجم جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر همراه بود، 3 تن از اعضای این باند دستگیر و دیگراعضای باند با استفاده از تاریکی هوا متواری شدند.
وی با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت از اعضای این باند ادامه داد: در این عملیات تکاوران پلیس در پاک سازی منطقه 2 تن و 91 کیلو و 779 گرم تریاک، 9 کیلو و 200 گرم حشیش، 7 کیلوگرم هروئین و 15 کیلوگرم سایر مواد مخدر کشف کردند.
سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای متواری این باند قاچاق اظهار داشت: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود و اجازه نخواهد داد قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه بامواد مخدر این فرماندهی از انتقال محموله بز رگ مواد مخدر به وسیله ۲ دستگاه سواری در محور مواصلاتی کاشان_قم مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در ابتدای محور کاشان- قم حاضر و طی عملیاتی ضربتی ۲ دستگاه خودرو پژو حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۴۳ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش و ۴۲ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه ۳ متهم دستگیر که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6090057

دیگر خبرها

  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود